امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هم آوایی در رابطه

شما و همسرتان در چه جنبه‌هایی در حال رشدکردن هستید؟ ازآنجاکه این کتاب را انتخاب کرده‌اید، حدس من این است که می‌خواهید به‌عنوان یک زوج به یکدیگر نزدیک‌تر شوید. ممکن است همسرانی را دیده باشید که بیشتر شبیه دو هم‌اتاقی هستند تا همسر؛ و شما تصمیم گرفته‌اید که به این نقطه نرسید. شاید هم ازدواجتان به حالت یکنواختی درآمده است و شما می‌خواهید آن را دوباره به مسیر اولیه‌اش بازگردانید. شاید سال‌ها صرف کارکردن بر روی ازدواجتان کرده‌اید اما هنوز مطمئن نیستید که آیا در کنار یکدیگر در حال رشدکردن هستید یا نه.

هم‌آوایی در رابطه چیست؟

هم‌آوایی، ریتم یا ضرب‌آهنگ به معنی حرکات منظم و موزون است.

هم‌آوایی در رابطه تعهداتی است که شما و همسرتان به‌طور منظم برای بهبود رابطه‌تان، خودتان را به آن متعهد می‌کنید. هم‌آوایی‎ها فقط عادت‎های خوبی نیستند که به‌صورت فردی تکرار شوند، آن‎ها فقط تلاش برای تهذیب نفستان نیستند، بلکه هم‌آوایی‎ها رفتارهای هدفمندی هستند که همراه با همسرتان برای رسیدن به هدف رشددادن ازدواجتان به آن‎ها متعهد می‎شوید. وقتی هم‎آوایی‎ها طراحی می‌شوند، باید جایی برای انعطاف در آن‎ها قرار داده ‎شود، و پس از اینکه تکرار می‌شوند، در طول زمان وابسته به نیازهای ارتباطی شما نیز تاحدودی تغییر می‌کنند. هم‎آوایی‎ها برای موفقیت ازدواج شما حیاتی هستند؛ چراکه به شما این اطمینان را می‎بخشند که همواره در حال حرکت به سمت جلو هستید. آن‎ها همچنین موجب شفافیت رابطه شما می‎شوند؛ مثلاً مشخص می‎کنند که چه زمانی می‎خواهید ارتباط برقرار کنید، چگونه می‌خواهید زمانتان را بگذرانید، چه چیزی برایتان مهم است و چطور می‎خواهید به اهدافتان برسید. هم‌آوایی‎ها به شما و همسرتان کمک می‌کنند در هر مرحله از زندگی باهم هماهنگ باشید. مهم‌ترین وجه آن‎ها این است که به شما و همسرتان برای ادامه؛ شکوفایی ازدواجتان برای یک عمر امید الهام و ایده می‎بخشند. همراهی همسرتان برای هم‎آوایی در ارتباط نشان می‌دهد که به ازدواجتان متعهد هستید. طبق تحقیقاتی که اخیراً انجام شده است، ۷۳% از طلاق‎ها به علت کاهش تعهد اتفاق می‌افتد. واضح است تا زمانی‎که هردو زنده هستند، اگر متعهد باشند که به یکدیگر عشق و محبت دهند، طلاق آن‎ها از یکدیگر مسئله‌ای غیرمنتظره خواهد بود. اکثر همسران تمایل دارند قول‌هایی که قبل از ازدواج به یکدیگر می‎دهند را حفظ کنند و کسی با قصد و نیت جداشدن ازدواج نمی‌کند. این قول‎ها واقعاً چه معنی دارند؟ تعهد در زمان‎های سخت به چه معنی است؟ این کتاب برای زوج‎هایی است که اهمیت تعهد در زندگی مشترک را می‎دانند اما با مشکلاتی مواجه شده‎اند و نمی‎دانند چگونه در عمل طبق تعهداتشان زندگی کنند.


هم‎آوایی در رابطه به شما نشان خواهد داد چگونه به ازدواجتان متعهد بمانید و برای این منظور در کنار یکدیگر قدم‎های پیوسته و هدفمند بردارید. هر فصل از کتاب درباره این است که چگونه برای ۸ زمینه رشد کلیدی در ازدواجتان هم‌آوایی را بیافرینید: برقراری ارتباط، ارزش‎ها و اهداف، مسائل مالی، اجتماعی، ایمان و معنویت، روابط رمانتیک و صمیمیت، مسئولیت‌ها و سرگرمی و خلاقیت.


این کتاب گستره‌ای از هم‌آوایی‎ها را فراهم می‎کند که شما و همسرتان می‌توانید با انجام آن‎ها به بهترین شکل ازدواجتان را شکل دهید.

کتابشناسی ملی :
8837820
شابک :
9786223101137
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
140
کنگره :
HQ۷۳۴
دیویی :
۳۰۶/۸۱

کتاب های مشابه هم آوایی در رابطه