امتیاز
5 / 0.0
مشاهده نمونه
خرید چاپی
55,000
10%
ت 49,500
نظر شما چیست؟


کتاب یک ون شبهه نوشته‌ی سید محمدحسین راجی است. انتشارات مرکز مطالعات و پژوهش های فرهنگی این کتاب را روانه ی بازار کرده است. این اثر در واقع، متن پیاده ‌شده ی پاسخ ‌های حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی به شبهات منتقدان است که به‌وسیله ی اندیشکده ی راهبردی «سعدا» گردآوری و تدوین شده است.

در ادامه مطلب می‌خوانید:

معرفی کتاب یک ون شبهه 

کتاب یک ون شبهه ابتدا به شبهاتی در حوزه ی آزادی پرداخته و سپس به شبهاتی درمورد زنان، درمورد حکومت اسلامی و درمورد کارآمدی نظام پاسخ گفته است.

خلاصه کتاب یک ون شبهه

«خانم فاطمه انوری»، معلم ایرانی در استان کبک کانادا، به خاطر داشتن روسری از تدریس منع شد. 
«برنا الچین» سلبریتی معروف ترکیه ای گفته برای ادای توضیحات احضار شده، چون در صفحه شخصیش گفته «گیاس گران است»! 
چند روز بعد از هجوم طرفداران «دونالد ترامپ»_ رئیس جمهور آمریکا_ به کنگره، بعضی از عوامل خشونتها در ساختمان «کاپیتول هیل» از سوی پلیس فدرال آمریکا شناسایی شدند. تصاویر آنها در شبکه های اجتماعی منتشر شد و همزمان با شناسایی این افراد در بحران روز چهارشنبه در کنگره، از کار خود اخراج یا در حال اخراج شدن بودند و مشاغل خود را ترک کردند. کشورهای مدعی آزادی هرگاه تاج و تخت خود را درخطر ببینند، معنای آزادی را عوض کرده و به بدترین صورت با مخالفان برخورد می کنند. 
برای مثال در کشور ترکیه در سال 2016 کودتای نافرجامی اتفاق افتاد. دولت وقت ترکیه پس از کودتا، 30 استاندار (از 81 استان در کل)، 2745 قاضی و دادستان (توأم با ضبط دارایی نقدی، خانه و املاک ایشان به نفع دولت)، 1755 رئیس و معاون رئیس دانشگاه، 492 نفر از کانون مذاهب، 300 کارمند وزارت امور اجتماعی، 275 کارمند دفتر ریاست جمهوری، 254 کارمند وزارت ورزش و جوانان، 481 کارمند وزارت یک ون شبهه 12 اقتصاد، 180 کارمند اطلاعاتی، 21700 معلم غیردولتی، 15200 معلم و کارمند وزارت فرهنگ، 1300 کارمند وزارت کار و 9000 کارمند وزارت داخله را اخراج کرد و تمامی آ کادمیسینها را تا اطاع ثانوی ممنوع الخروج اعلام نمود. دولت ترکیه تا تاریخ 29 ژوئیه 2016 ،بیش از 18000 نفر را دستگیر و زندانی کرده که از این تعداد 7500نفر ارتشی و 140 نفر قاضی دیوان عالی کشور هستند. در تاریخ 26 ژوئیه 2016 دولت حکم جلب و حبس 42 روزنامه نگار معروف را صادر کرد. همچنین دولت ترکیه تا تاریخ 29 ژوئیه 2016 گذرنامۀ بیش از 50000 نفر را باطل کرد تا نتوانند کشور را ترک کنند.
چرا در ایران مانند کشورهای غربی متمدن آزادی وجود ندارد؟ چرا باید حجاب اجباری باشد؟ چرا ظلم به زنان در جمهوری اسلامی متوقف نمی شود؟ چرا نظام خود را رفراندوم نمی گذارد؟ چرا رهبری به هیچ ارگانی پاسخگو نیست؟ چرا اختیارات رهبری هیچ حد و مرزی ندارد؟ جمهوری اسلامی تاکنون چه خدمتی به مردم کرده است؟ کتاب حاضر، که متن پیاده شده شده پاسخ های حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسین راجی به شبهات منتقدین می باشد، به نگارش درآمده است. 
  
حجت الاسلام راجی، درباره ی محتوای این کتاب میگوید: غالب شبهاتی که از سوی دانشجویان، دانش آموزان و افرادی که در حوادث اخیر در کشور معترض بودند، مطرح شده بود، در کتاب «یک ون شبهه» جمع آوری و به آنها پاسخ داده شده است. به طور کلی شبهاتی که این روزها مطرح می شود در چهار حوزه ی اصلی «آزادی»، «زنان»، «حکومت» و «کارآمدی انقلاب اسلامی» است. 
نویسنده ی «یک ون شبهه» می افزاید: در این کتاب سعی شده به تمام شبهات مرتبط با حوزه های مذکور پاسخ علمی و مستدل بر اساس تحقیقات بین المللی و اعتراف غربی ها داده شود. 
شبهات حوزه ی «آزادی» 
آیا وجود گشت ارشاد در جامعه الزامی است؟ آیا شما مخالف وجود گشت ارشاد هستید؟ 
چرا نمی توانیم اعتراض کنیم؟ 
آیا در جمهوری اسلامی آزادی معنایی دارد؟ 
چرا حقوق اقلیت ها در ایران رعایت نمی شود؟ 
چرا در دنیا آزادی وجود دارد، ولی در کشور ما آزادی نیست؟ 
چرا باید حجاب در کشور ما اجباری باشد؟ پاسخ می دهد. 
شبهات حوزه ی «زنان» 
چرا ظلم به زن در جمهوری اسلامی زیاد است؟ 
دنیای امروز به زنان بها می دهد ولی جمهوری اسلامی از این قاعده پیروی نمی کند! 
چرا جمهوری اسلامی زن را در پستوی خانه نگه داشته و اجازه ی فعالیت های اجتماعی به او نمی دهد؟ 
پوشش زن به قانون چه ربطی دارد؟ 
شبهات مرتبط با «حکومت اسلامی» 
چرا جمهوری اسلامی خودش را به رفراندوم نمی گذارد؟ 
چرا اختیارات ولی فقیه در جمهوری اسلامی بیش از اندازه زیاد است؟ 
چرا رهبری به هیچ ارگانی پاسخگو نیست؟ 
 چرا با وجود مشکلات فراوان از این حکومت دفاع می کنید؟ 
شبهات حوزه ی «کارآمدی انقلاب اسلامی» 
چرا پس از ۴۳ سال جمهوری اسلامی هیچ خدمتی به مردم انجام نداده است؟ درختی که ۴۳ سال میوه نداده از این پس هم میوه نخواهد داد. 
چرا نظام خودش را به رفراندوم نمی گذارد؟ 
چرا نظام دچار فساد سیستماتیک شده است؟ 
جمهوری اسلامی توهم قدرتمند بودن دارد؛ وقتی آمریکا می تواند با یک موشک ما را نابود کند! 
این چه حکومت اسلامی است که همه در حال اختلاس هستند، درحالی که در زمان شاه هیچ خبری از اختلاس نبود؟ 
بخشی از کتاب یک ون شبهه  
کمی به نمونه های آزادی در غرب توجه کنید: 
در جشنواره کن «الرس فون تریر» درنشست خبری گفت: «ضد یهود نیستم؛ اما اسرائیل موی دماغ است» ، بلافاصله جشنواره طی بیانیه ای او را «عنصر نامطلوب» خواند و از جشنواره اخراجش کرد و با تهدید مجبور به عذرخواهی شد. 
«جینا کارانو» بازیگر جنگ ستارگان و سومین بوکسور زن دنیا به خاطر توئیتی در نقد هلوکاست اخراج شد. 
«مل گیبسون»کارگردان مشهور، به خاطر انتقاد از رفتار یهودیان کنار گذاشته شد. 
«کلت کلر» صاحب ۵ مدال المپیک برای آمریکا به خاطر شرکت در اعتراضات کنگره به 30 سال زندان محکوم و برای همیشه از تیم ملی کنار گذاشته شد. 
توئیتر در دی ماه 1399 ا کانت ترامپ و 70 هزار طرفدارش را مسدود کرد. 
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرانسه «ادریسا گوئیه» بازیکن تیم پاریسنژرمن را به خاطر حمایت نکردن از همجنسگرایی احضار کرد. 
مردی که با اتومبیل روی پرچم همجنسبازان نقاشی شده کف تقاطع رد الستیک انداخته بود به ۵ سال زندان و 12000 دلار جریمه محکوم شد.
باشگاه بارسلونا «عبدالصمد ازازولی» بازیکن خود را مجبور به حذف استوریهای اینستاگرامش در حمایت از حقوق فلسطینی ها کرده است. 
یوتیوب، مصاحبه «تولسی گابارد» نماینده کنگره با فاکس نیوز را که در آن بایدن و هیلاری کلینتون را به بر افروختن جنگ در افغانستان و تحریک اوکراین علیه روسیه متهم کرده بود، حذف کرد. 
اندی استون، سخنگوی «شرکت متا» گفت که متا به طور موقت ممنوعیت تحریک به خشونت علیه ارتش روسیه و نه علیه غیرنظامیان روسی را لغو کرده است. 
نیوزویک: به دلیل اینکه بنگالدش در سازمان ملل علیه روسیه رأی نداده، لیتوانی اهدای نیم میلیون واکسن به این کشور را لغو کرد. 
کانادا یک نوع سیب زمینی سرخ کرده که تلفظ اسمش شبیه به نام رئیس جمهور روسیه یعنی «پوتین» بود را تا اطاع ثانوی از منو برداشت. 
دانشگاه میان بیوکا در راستای تحریم روسیه درس ادیب بزرگ روسی داستایوفسکی را حذف کرد! 
«ووپی گلدبرگ» مجری برنامه گفتوگومحور ehT weiV در شبکه CBA آمریکا در پی اظهاراتش درباره هولوکاست به مدت دو هفته از کار تعلیق شد. او تنها گفته بود که هولوکاست ادعایی یهودیان، ارتباطی با تبعیض نژادی نداشته است.

یک ون شبهه

کتاب یک ون شبهه

خرید کتاب یک ون شبهه 

برای خرید کتاب چاپی یک ون شبهه، به سایت فراکتاب مراجعه و آن را تهیه کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

کتاب صوتی یک ون شبهه

 کتاب صوتی یک ون شبهه در سایت و نرم افزار فرا کتاب موجود نمی باشد ولی نسخه چاپی موجود می باشد.

دانلود رایگان کتاب یک و شبهه pdf

کتاب یک ون شبهه راجی دانلود رایگان موجود نمی باشد زیرا ارائه رایگان pdf کتاب‌ها باعث تضییع حق ناشر محترم این کتاب می شود. نسخه پی دی اف کتاب یک ون شبهه در سایت و نرم افزار فرا کتاب موجود نمی باشد.

یک ون شبهه کتاب pdf

دانلود کتاب یک ون شبهه در سایت و نرم افزار فرا کتاب موجود نمی باشد ولی نسخه چاپی موجود می باشد.دانلود کتاب یک ون شبهه pdf باعث تضییع حق نویسنده و ناشر خواهد شد.

خرید کتاب یک ون شبهه

مشخصات کتاب یک ون شبهه را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات
ناشر: اندیشکده راهبردی سعداء
نویسنده: سید محمد حسین راجی
تعداد صفحه: 77
موضوع: پاسخ به شبهات
قالب: چاپی با تخفیف ویژه
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
77
کنگره :
‏‫‭HN670/2‬‬
دیویی :
‏‫‭361/10955
کتابشناسی ملی :
9050932
شابک :
9786004415088

کتاب های مشابه یک ون شبهه