کتاب یاران ابراهیم

چهل حکایت از عاشقان شهید ابراهیم هادی که با شهادت رفتند همراه با چهل دلنوشته زیبا از عنایات شهید هادی

امتیاز
5 / 3.0
خرید چاپی
35,000
10%
ت 31,500

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

کتاب یاران ابراهیم توسط انتشارات گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده است و در دسته کتاب های انقلاب و دفاع مقدس قرار می گیرد. کتاب یاران ابراهیم مجموعه ای است از چهل حکایت از عنایات و کرامات شهید و چهل حکایت از عاشقان شهید هادی است که با شهادت راهی سفر آخرت شدند.

معرفی کتاب یاران ابراهیم

در پشت جلد کتاب یاران ابراهیم  از بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین فرهنگی سپاه آورده شده است:
من کتابی خواندم مربوط به شهید ابراهیم هادی.
این کتاب خیلی جالبه خیلی جذابه.
من کتاب (سلام بر ابراهیم) را خواندم تا مدت ها دلم نمی آمد از روی میز کارم بردارم و بگذارم توی کتابهایم.
شخصیتی که در این کتاب معرفی شده خیلی جاذبه دارد…
مثل مغناطیس انسان را جذب می کند.
بگردید این شخصیت ها را پیدا کنید. از این قبیل شخصیت های برجسته که سردار هم نیستند حتی فرمانده گردان هم نیستند اما حکایت ها دارند…
به همین جهت گروه ابراهیم هادی در صدد برآمده اند که کتاب های مشابه دیگری نیز تهیه و ارائه دهند و کتاب یاران ابراهیم یکی از آن کتاب هاست.

خلاصه کتاب یاران ابراهیم

کتاب یاران ابراهیم مجموعه ای است از چهل حکایت از عاشقان شهید هادی است که با شهادت راهی سفر آخرت شدند؛ همچنین در این مجموعه، چهل حکایت از عنایات و کرامات شهید گردآوری شده است.

برشی از متن کتاب

یکی دو سال بود که همسایه دفتر انتشارات شهید هادی بودیم. دفتر در طبقه همکف ساختمان، و ما در طبقه اول بودیم.
شهید هادی را با خواندن کتاب سلام بر ابراهیم شناختم. نوروز سال ۹۷ و یک سال بعد از ازدواج، با همسرم به سفر راهیان نور رفتیم.
در منطقه فکه از خدا خواستم فرزندی به من عطا کند که ان‌شالله شبیه ابراهیم هادی باشد. خدا را شکر در همان سال پسرم به دنیا آمد.
اما یکی از شبها همسرم در محل کار مانده بود، آن شب احساس کردم سر و صداهایی از راه پله می‌آید!
خیلی ترسیده بودم. در ورودی را از داخل قفل کردم و خواستم بخوابم، اما هنوز این رفت و آمدهای مشکوک ادامه داشت. میترسیدم اما بالاخره خوابم برد.  یکباره احساس کردم در می زنند! در را باز کردم. جوانی در راه پله ایستاده بود و سرش را به سمت پایین گرفته بود. نیم رخ صورتش را می دیدم. بدون اینکه من حرفی بزنم گفت: همشیره، نگران نباشی، ما مراقب شما هستیم. باتعجب پرسیدم شما ابراهیم‌هادی هستی؟
گفت: نه ابراهیم رفته به کسی سر بزند و برمیگردد. من جعفر از رفقای آقای ابراهیم هستم. تا این را گفت از خواب پریدم. صبح روز بعد همسرم برگشت. بلافاصله گفتم: برو پایین و از بچه‌های دفتر سوال کن در میان رفقای ابراهیم کسی به نام جعفر داریم؟ همسرم رفت و با کتاب بی قرار برگشت. تصویر روی جلد را نشانم داد. هنوز چیزی نگفته بود که گفتم خودش بود. همین آقا را دیشب در خواب دیدم که به من گفت نگران نباش، ما مراقب شما هستیم…

پی دی اف کتاب شهید ابراهیم هادی۲

کتاب سلام بر ابراهیم 2 کاری از گروه نویسندگان انجمن شهید هادی می‌باشد و انتشارات گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی آن را به چاپ رسانده است. خاطرات این کتاب در ادامه کتاب سلام بر ابراهیم 1 است که رایگان در فراکتاب منتشر شده است.

رمان ابراهیم هادی

کتاب سلام بر ابراهیم ۱ حاصل بیش از پنجاه مصاحبه از خانواده، یاران و دوستان آن شهید است که همگی در گردآوری این مجموعه ارزشمند کمک رسان بودند. نویسنده کتاب سلام بر ابراهیم گروهی از نویسندگان انتشارات شهید ابراهیم هادی هستند.
نسخه الکترونیکی آن به صورت رایگان و نسخه چاپی آن با تخفیف ویژه همراه است.

معجزات شهید ابراهیم هادی

ابراهیم‌هادی شهید گمنامی‌است که فرمانده گروه چریکی شهید اندرزگو در جنگ تحمیلی بود و خواندن خاطراتش که در کتابی با عنوان «سلام بر ابراهیم» چاپ گردیده است، خیلی‌ها را به‌طور معجزه‌آسایی متحول نموده است؛ چه بسیار گفته‌اند که بعد از خواندن این کتاب مسیر زندگیمان عوض شد و نجات پیدا کردیم. چه بسیار گفته‌اند که بعد از خواندن این کتاب باحجاب یا باحجاب‌تر شدیم یا از نعمت و سعادت برخورداری از حجاب برتر(چادر) نایل گردیدیم.چه بسیار گفته‌اند که بعد از خواندن این کتاب اهل توکل و توسل عمیق شدیم و رضای خدا را در همه کارها در نظر می‌گیریم مثل حضرت زهرا(س)

عنایت شهید ابراهیم هادی

علاوه بر زمان حضور شهید در دوران دفاع مقدس، پس از آن نیاز این شهید بزرگوار عنایت هایی نسبت به آنان که به ایشان متوسل شدند، داشتند

دلنوشته برای شهید ابراهیم هادی

علاقه مندان می توانند در تارنمای شهید ابراهیم هادی علاوه بر خواندن دلنوشته ها، خود نیز دلنوشته ای بنویسند. نمونه ای از دلنوشته ها: 
ابراهیم جان خوش به سعادتت که این دنیای زشت رو گذاشتی و با اولیا الهی همدم شدی.جامعه پر شده از کسانی که دم از علی و حسین میزنن و برای تعجیل فرج عربده شان گوش فلک را دریده ولی با مال حروم خو گرفته اند.دروغ و زشتی و حرام خواری و شهوت رانی و مال اندوختن.ابراهیم جان.خسته شدم از این جماعت لاف زن و چاپلوس که چشمانشان از نگاه حرام سیر نمی شود.مسلمانان عراقی و کرد و سوری دارن سلاخی میشن و ما شبها دعای امن یجیب می خونیم و با خوشی سر به بستر می گذاریم.
ابراهیم جان یه پارتی بازی کن برام.منم محسن .بچه محلت.به خدا از خجالتت در میام.دست منم بگیر.خسته ام حاجی.بریده.دلتنگ پریدن.

ابراهیم هادی کیست

شهید ابراهیم هادی در اول اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۳۶ به دنیا آمد و پس از بیست و هفت سال زندگی پر فراز و نشیب در بیست و دوم بهمن سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسید؛ و پیکر پاکش در کربلای فکه گمنام ماند.

خرید کتاب یاران ابراهیم

خرید نسخه چاپی این کتاب با تخفیف در فراکتاب فراهم است. می توانید آن را از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و از خواندن آن لذت ببرید.

خرید کتاب یاران ابراهیم

مشخصات کتاب مالک زمان در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: انتشارات ابراهیم هادی
نویسنده: گروهی از نویسندگان ابراهیم هادی
تعداد صفحه: 155
موضوع: خاطرات و زندگی نامه، شهدا، دفاع مقدس
قالب: چاپی با تخفیف 
صفحات کتاب :
155
کنگره :
‏‫‭DSR1625‬‬
دیویی :
955/08430922
کتابشناسی ملی :
8660042
شابک :
9786227169454
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه یاران ابراهیم