امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ساده ثروتمند شوید!

اگر شرکت‌ها بتوانند شما را قبل از فکر کردن، به خرید چیزی وادارتان کنند، پس می‏توانند در نهایت شما را به سمت خرید مواردی که نیازی به آن‌ها ندارید نیز سوق دهند.

در حال حاضر، حواس مشتری توسط جملاتی مانند: "باید این را بخرید"، یا "اگر فلان چیز را بخرید حال‌تان بهتر می‌شود" بمباران می‏شوند.

این موضوع، مانند این است که شما را تسلیم خواسته خود کنند، با این هدف که در نهایت شما متقاعد می‌شوید که به آن کالا نیاز دارید و می‏‌خواهید آن را بخرید.

وقتی کوچک بودم همیشه یادم هست، وقتی مادرم از خانه بیرون می‌رفت، از فرصت استفاده و شروع به تمیز کردن خانه، آشپزخانه و انباری می‌کردم، چون بچه اول بودم چیزهایی که به نظرم جالب یا بدرد بخور نبود را برمی‌داشتم و کنار می‌گذاشتم، تا زمانی‌که مادرم برمی‌گشت، ببینم اجازه می‎دهد آن‎ها را بیرون بیندازم یا به دیگران بدهم.

همین‎طور که بزرگ‌تر شدم، دیدم این کار یک عادت شده و هر سال 2 الی 3 بار وسایلی را که احساس می‌کردم به دردم نمی‎خورد را جمع می‌کردم و مواردی که اصلاً بدرد بخور نبود را بیرون می‌انداختم. وسایلی هم که برای دیگران قابل استفاده بود، ولی من دیگر از آن‎ها استفاده نمی‌کردم را به دوستان یا افراد نیازمند می‌دادم.

سال‎ها بعد دیدم فیلمی در رابطه با این قضیه از زندگی افرادی که این کار را انجام می‏‌دادند، ساخته شده و احساس کردم بد نیست ترجمه فارسی این فیلم که البته به قلم‌های متفاوت در بازار موجود بود را تهیه کنم و به صورت کتابی در اختیار افراد مختلف بگذارم که دیگران هم از این شیوه تفکر بهره ببرند.

البته، در حال حاضر هم خیلی‌ از افراد از این تفکر استفاده می‌کنند.

مطالعه این کتاب را به همه افراد توصیه می‌کنم زیرا شخصیت‌های فیلم افرادی هستند که مروجین جدی این شیوه تفکر در سطح دنیا می‌باشند. این تفکر باعث رشد، آرامش و ثروتمندی روزافزون من شده است. بنابراین خوشحال می‎شوم برای شما خواننده گرامی هم این موارد را به ارمغان بیاورد.


صفحات کتاب :
41
کنگره :
BJ۱۴۹۶
دیویی :
۳۰۲/۲۳۱
کتابشناسی ملی :
8478979
شابک :
978-622-6812-70-2
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه ساده ثروتمند شوید!