کتاب بررسی الگوریتم های توازن بار در محیط ابری pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بررسی الگوریتم‌های توازن بار در محیط ابری

با پیشرفت فناوری اطلاعات نیاز به انجام کارهای محاسباتی در همه‌جا و همه زمان به وجود آمده است. همچنین نیاز به این هست که افراد بتوانند کارهای محاسباتی سنگین خود را بدون داشتن سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای گران بتوانند از طریق خدماتی انجام دهند. رایانش ابری آخرین پاسخ فناوری به این نیازها بوده است.

توازن بار در رایانش ابری را می‌توان یکی از بخش‌های مهم این فناوری دانست که منجر به بهره‌برداری مؤثر از منابع، افزایش رضایت مشتری، کاهش زمان پاسخ و ... می‌شود. الگوریتم‌های متعددی برای حل مسئله توازن بار پیشنهاد شده‌اند که هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند و بسته به وضعیت سیستم می‌توانند بار را به صورت متوازن توزیع کنند.

در کتاب بررسی الگوریتم‌های توازن بار در محیط ابری به بررسی مسائل پایه فضای ابری، متعادل‌سازی بار و مقاومت در برابر خطا در فضای ابری، مقایسه توانایی مقاومت در برابر خطای بعضی از الگوریتم‌های متعادل‌کننده بار، بررسی الگوریتم‌های توازن بار در ابر، تقسیم‌بندی الگوریتم‌های توازن بار موجود به دودسته‌ی الگوریتم‌های مسیریابی و بهینه‌سازی، تشریح مزایا و معایب آن‌ها به تفصیل و در نهایت مناسب‌ترین الگوریتم توازن بار از بین الگوریتم‌های موجود پرداخته می شود.

سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
98
کنگره :
QA۷۶/۵۸۵‭‬‭
دیویی :
۰۰۴/۶۸۷۲
کتابشناسی ملی :
7651793
شابک :
978-622-6812-51-1

کتاب های مشابه بررسی الگوریتم های توازن بار در محیط ابری