امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ذهن‌آگاهی (راهنمای عملی)

ذهن آگاهی یکی از مهارت‌های قدیمی نوع بشر است. ذهن آگاهی به زبانی ساده یعنی کشف مجدد مزه ی آبی تازه و دیدن وسعت آسمان است. به بیانی دیگر شاید بتوان گفت یادگیری مجدد اینکه چگونه در زمان حال بود و یا در لحظه زندگی کرد، درست مثل خروج از یک حالت خاکستری رنگ و بی‌روح و گام نهاندن به دنیای درخشان و سه بعدی.

ذهن آگاهی یعنی هوشیاری از آنچه در حال رخ دادن است؛ درست اینجا و درست اکنون. لذا ما باید  قدردادن زندگی باشیم، به جای اینکه به سرعت از آن بگذریم.  ذهن‌آگاه بودن به ما کمک می کند که کمتر در گرداب‌های افکار و عادات و هیجانات خودمان گرفتار شویم که حاصل این گرفتاری چیزی جز استرس، افسردگی، تفکر منفی، اضطراب، خشم، انزجار، و تردید به خود نخواهد بود.

 باخواندن کتاب ذهن‌آگاهی (راهنمای عملی) یاد می‌گیرید که با ذهنی خالی از افکار و بدون قضاوت، زندگی را فقط تجربه کنید. شیوه ای که زندگی تان را متحول می کند. اولین قدم برای ذهن آگاهی، یادگیری این است که ذهن‌تان را نسبت به کاری که انجام می‌دهید، آگاه کنید و جلوی ورود افکارتان به گذشته و آینده را بگیرید. دومین قدم در مورد مشاهده بدون قضاوت و انتقاد خودتان و دیگران است یعنی مهربان بودن با خودتان و دیگران.

کتاب ذهن‌آگاهی (راهنمای عملی) مجموعه‌ای از تکنیک‌های ساده اما قدرتمند است که می‌توانید در زندگی خود بگنجانید تا با استرس، افسردگی و اضطراب کمتری روبرو شوید. این تجربیات به شما کمک می‌کند که خودتان را بهتر بشناسید و درنهایت به یک حس عمیق و ماندگار از خوشبینی و آرامش برسید.



صفحات کتاب :
253
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
8837597
شابک :
978-622-5922-06-8
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه ذهن آگاهی (راهنمای عملی)