امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسرار تحلیل بنیادی به زبان ساده

در کتاب اسرار تحلیل بنیادی به زبان ساده یکی از پرکابردترین تحلیل های کسب درآمد در دنیای بورس، ارز دیجیتال و بازارهای مالی بین المللی دیگر را تحت عنوان تحلیل بنیادی یا همان تحلیل فاندامنتال به همراه عوامل تاثیرگذار آن در نحوه تحلیل بازار را با زبان بسیار ساده بیان می کند. و از اسرار و رمز و رازهای نهفته شده در آن پرده برداری می نماید.

بی شک سرمایه گذاری در شرکتی که بر آن اشراف کامل اطلاعاتی دارید، احتمال موفقیت بیشتری در مقایسه با حالتی دارد که شرکتی را نشناسید. تحلیل بنیادی یا همان فاندامنتال روشی است که با استفاده از آن می توانید به این اشراف اطلاعاتی دست پیدا کنید.

از ویژگی های مهم کتاب اسرار تحلیل بنیادی به زبان ساده، بیان ساده و روان آن است که با خواندن هر صفحه آن به ادامه مطالعه ترغیب می شوید. در واقع اگر به تازگی به جمع سهامداران و معامله گران بازار سرمایه ملحق شده اید و دنبال منبعی ساده جهت یادگیری هستید این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم، زیرا هدف نویسنده از نگارش این کتاب، عمدتا کمک به سرمایه گذاران مبتدی است تا بتوانند راحت تر موضوعات مربوط به این حوزه را فرا بگیرند. و مسائلی که در ذهن آنها در مورد تحلیل بنیادی گنگ و نامفهوم است را بهتر متوجه شوند.

صفحات کتاب :
138
کنگره :
HG۴۵۲۹
دیویی :
۳۳۲/۶۳۲۲
کتابشناسی ملی :
9048653
شابک :
978-622-5922-54-9
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه اسرار تحلیل بنیادی به زبان ساده