امتیاز
5 / 4.0
مشاهده نمونه
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 75,000
خرید چاپی
210,000
10%
ت 189,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

مجموعه دشت مرموز شامل کتاب بازی بازها، کتاب ملکه موش ها و کتاب جشن خرگوش ها داستانی کاملا ایرانی است که محمد میرکیانی داستان‌های آن را نویسندگی کرده است. برای کتاب دشت خرگوش ها هم اکنون مسابقه کتابخوانی با 300 میلیون تومان جایزه در برنامه شاد در حال برگزاری است.

این مجموعه کتاب را با 50 درصد تخفیف از فراکتاب دریافت کنید.

معرفی مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

مجموعه کتاب دشت مرموز با استفاده از شخصیت‌های حیوانات و با فضایی طنز آمیز و فانتزی برای رده سنی نوجوانان نگاشته شده است. این مجموعه کتاب محمد میرکیانی را انتشارات به نشر منتشر کرده است.

ماجرای دشت مرموز

نقد مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

در مجموعه کتاب دشت مرموز نویسنده از قلمی روان و ادبیاتی قابل فهم استفاده کرده است و حتی اسم کتاب ها بسیار ساده انتخاب شده است تا مخاطب به راحتی با آن ارتباط برقرار کند.

داستان‌هادر فراکتاب ی حیوانات همواره در ایران و جهان طرفداران بی‌شماری دارد. استفاده از حیوانات در داستان‌ها امری مرسوم و پسندیده است، با این روش فضاسازی در ذهن کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان به راحتی انجام می‌شود و برای شخصیت‌های بد داستان اثرات مخرب استفاده از شخصیت‌های انسانی را ندارد. بیان نظریه‌ها و مفاهیم سیاسی از زبان حیوانات بسیار راحت‌تر است و در این زمینه کتاب قلعه حیوانات جورج اورول سرآمد است.

مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز pdf

نسخه دیجیتال این مجموعه کتاب با استفاده از فایل pdf کتاب تولید و عرضه شده است. اما امکان دانلود مجموعه کتاب دشت مرموز pdf رایگان در فراکتاب امکان پذیر نیست. 

در فراکتاب جهت آشنایی با کتاب الکترونیک و صوتی، امکان مطالعه و شنیدن رایگان کتاب به مدت چند دقیقه در نرم افزار فراهم شده است.

نویسنده مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

محمد میرکیانی نویسنده مجموعه دشت مرموز متولد سال 1337 است و دارای مدرک دکتری هنر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او یکی از نمایشنامه نویسان قصه‌های ظهر جمعه رادیو جمهوری اسلامی ایران است. مجموع قصه‌ها چاپ شده از میرکیانی در قالب های داستان کوتاه، داستان بلند و رمان بیش از 500 مورد است. بعضی از آثار میرکیانی از جمله شاید فردا نباشد، به محصولات تصویری و تلویزیونی تبدیل شده است. در انشارات به نشر از آثار میرکیانی علاوه بر مجموعه کتاب دشت مرموز، مجموعه های قصه ما مثل شد، همیشه قصه‌ای هست و حکایت‌های کمال نیز منتشر شده است.

متن کتاب ماجرای دشت مرموز

ماجرای دشت مرموز

کتاب بازی بازها

در این داستان از مجموعه کتاب دشت مرموز، روباها از شکار خرگوش‌ها عاجز شده اند. دو باز در دشت پیدا می‌شوند که یکی خود را خوب جا می‌زند و حتی مراقب کلاغ‌هاست. این نقشه ای است که دیو دوشاخ دره دوددان کشیده است تا خیال خرگوش‌ها را از بابت عادی شدن شرایط راحت کند تا امکان شکار آن‌ها فراهم شود.

کتاب ملکه موش ها

موشی به اسم موشو به دشت مرموز وارد می‌شود که همراه خودش گردوهایی دارد که کشنده است. هدف موشو کشتن همه موش‌های این سرزمین است تا دار و دسته خودش جای آن‌ها را بگیرند. اما کلاغ ها گردوها را می‌خورند و همه می‌میرند و اینبار سارها به کمک کلاغ ها می‌آیند.

کتاب جشن خرگوش ها

خرگوش‌های کتاب سه جلدی دشت مرموز جشنی دارند به اسم جشن هویج. در جشن امسال دو بچه خرگوش کم می‌شوند و معلوم می‌شود که خرگوشی به اسم بارباری آن دو بچه خرگوش را فریب داده و آن‌ها را به سمت سرزمین روباه‌ها فرستاده است. خرگوش‌ها با کمک خرگوش دانا و کلاغ خاکستری برای نجات بچه‌ها می‌روند.

ویدئوی معرفی مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

خواندن مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای رده سنی نوجوانان به رشته تحریر درآمده است و خواندن داستان‌های طنر و جذاب آن را به نوجوانان پیشنهاد می‌کنیم.

دانلود مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

با نصب نرم افزار فراکتاب می‌توانید مجموعه دشت مرموز و هزاران کتاب دیگر را به صورت دیجیتال در نرم افزار فراکتاب دانلود و مطالعه کنید. داستان دشت مرموز در فراکتاب به صورت چاپی هم عرضه شده است.

بخشی از متن مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

روباه‌ها چند قدم برگشتند و ناگهان پشت سر را نگاه کردند: خرگوش‌ها توی دشت بودند. آن‌ها ناخواسته به طرف آن‌ها دویدند که خرگوش‌ها بازهم ناپدید شدند. روپیر نگاهی به دشت ساکت انداخت و گفت:« این جادوگری خرگوش‌ها بود؟ » روبیچ گفت: «نبود قربان؟ هنوز باور نمی‌کنید؟ » روپیر گفت: «باور بکنم یا باور نکنم، چه فرقی به حال ما دارد؟ ما همه گرسنه‌ایم و خرگوش‌ها توی خرگوش محلّه به دُم ما روباه‌ها می‌خندند! این مسخره کردن آن‌ها از گرسنگی بدتر است. »

در این وقت ناگهان یکی از روباه‌ها گفت: «قربان، آن بالا را نگاه کنید. » روپیر و روبیچ نگاهی به آسمان انداختند: دو پرندۀ بزرگ در حال پرواز بودند. روبیچ گفت: «بازاگ دو تا شده؟ » روپیر گفت: «چشم‌های تو دو تا می‌بیند. » دو روباه نگهبان هم گفتند: «دو تا باز، دو پرندۀ بزرگ! » روبیچ گفت: «یعنی بازاگ هم مثل خرگو ش‌ها جادوگر شده؟! » روپیر گفت: «من از حرف‌های شما خسته شدم. زود به روباه‌سرا برگردیم. اگر همینطور توی دشت بمانیم، من روبیچ را دو تا می‌بینم و روبیچ هم من را دو تا می‌بیند، آن وقت دو تا دو تا می‌افتیم به جان همدیگر و هیچ کی‌مان زنده نمی‌مانیم، پس زود برگردیم! »

خرید مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز

خرید کتاب دشت مرموز در فراکتاب به صورت دیجیتال با 50 درصد تخفیف و به صورت چاپی با 20 درصد تخفیف امکان پذیر است و شما می‌توانید هر یک از این دو فرمت را در سایت و یا نرم افزار فراکتاب با تخفیف خریداری کنید. همچنین امکان خرید هر یک از این جلدها به صورت جداگانه نیز وجود دارد.

خرید مجموعه کتاب دشت مرموز

مشخصات مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: به نشر
نویسنده: محمد میرکیانی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 432
موضوع: داستان حیوانات
قالب:  pdf اختصاصی و چاپی با تخفیف ویژه

 

کتاب های مشابه مجموعه کتاب ماجرای دشت مرموز