امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 555 دل‌خوشی ساده‌ی زندگی

آنچه همیشه برایم یک تکرار دوست‌داشتنی و جالب بوده «نوشتن» است و علاقه‌ی وافری همواره به آن داشته و دارم. در کتاب «555 دل‌خوشی ساده‌ی زندگی» سعی کردم مطالبی را که در محضر اساتید بزرگ آموختم و نیز مطالعاتی که در زمینه‌های مختلف خصوصاً در رابطه باحال خوب انسان در لحظه‌ی اکنون داشتم را در قالب جملاتی کوتاه برایتان به یادگار بگذارم.

زندگی و رهایی در الآن

ذهن‌ها در زندگی‌هایمان، آشفته‌بازارهایی شده‌اند که با ماجرای آرامش وداع کرده‌اند. ما عادت داریم دیروز و فردا را در امروز زندگی کنیم و درنتیجه، زندگی‌هایمان پر از آشوب و دشواری‌های عجیب غریب شده است. باید تمرکزمان را بیشتر به لحظه‌ی اکنون معطوف کنیم و به‌هیچ‌وجه دیروز و فردا را با امروز یکی ندانیم. زمانی که کودکی بازی می‌کند، فقط بازی می‌کند و تمام نیرو، توان و حواس خودش را وقف بازی می‌نماید و به‌هیچ‌وجه به چیز دیگری به‌غیراز بازی کردن فکر نمی‌کند.

بیایید در بازی زندگی، لحظه‌های ناب را دریابید. آن‌ها سریع می‌گذرند و تمام می‌شوند؛ پس بهتر است به الآن دل بدهید. باخشم، غم و رنج به زمان گذشته متمرکز نشوید و با نگرانی و اضطراب برای آینده و روزهای نیامده، خوشبختی امروز را کمرنگ نکنید. از همین لحظه به نبودن دیروز و نیامدن فردا عادت کنید و فراموش نکنید که جای دیروز و فردا هرگز در امروز نیست. تکلیف خودتان را با زندگی روشن کنید و آن را صمیمانه با تمام اکنون‌هایش در آغوش بگیرید. به شما اهالی زمین سفارش شده است که غم‌ها و دلهره‌ها را فراموش کنید تا خوشحال و خندان زندگی را ادامه بدهید و بدانید که همه‌چیز برای هنرنمایی انسان و چشیدن طعم شیرین زندگی در لحظه‌ی اکنون مهیا است.



صفحات کتاب :
199
کنگره :
BJ۱۴۸۶/۵
دیویی :
۱۷۰
کتابشناسی ملی :
9078246
شابک :
9786223103063
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه 555دل خوشی ساده ی زندگی