کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما pdf

یکی از موثرترین کتاب های راهنما که درباره مدیریت مستقل مشکلات زندگی نوشته شده است

امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 39,900
نظر شما چیست؟
کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما نوشته ژوزف مورفی، یکی از برجسته ترین کتاب های راهنماست که تا به امروز به رشته تحریر در آمده و بسیار نیز مورد توجه و تحسین قرار گرفته است. بیش از یک میلیون تن در سراسر جهان با به کارگیری نکات این کتاب و فقط با تغییر نگرش و افکار خود توانسته اند اهداف و آرزوهای خود را به واقعیت مبدل کنند.

تکنیک های ذهن محور و تحول آفرین دکتر ژوزف مورفی (Joseph Murphy) بر مبنای قاعده ای اثبات شده و کاربردی بنا نهاده شده اند؛ این که اگر بدون کوچک ترین تردیدی به چیزی باور داشته باشید و تصویر ذهنی زنده و شفافی از آن در ذهن تان بسازید، تمام موانع ناخودآگاهی را که از دستیابی شما به خواسته تان جلوگیری می کنند، از سر راه بر می دارید و در دنیای واقعی به آن عینیت می بخشید.

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما (The power of your subconscious mind)، که مملو از مطالعات موردی موفقیت آمیز و نمونه های عینی و واقعی است، به طور کاربردی به شما آموزش می دهد چگونه نیروهای ذهنی خود را از قیدوبند رها کنید و با بهره گیری از آن ها در زندگی واقعی خود، ارتقای شغلی بگیرید، در خانواده و جامعه وجهه و اعتبار پیدا کنید، ثروتمند شوید، روابط دوستانه پایدار برقرار کنید، پیوندهای زناشویی تان را مستحکم کنید، بر ترس های روانی تان غلبه کنید، عادت های ریشه دار و مخرب خود را کنار بگذارید، خوابی راحت و عمیق را تجربه کنید و حتی بیماری های جزئی تان را درمان کنید.

تکنیک های ساده ای را که در کتاب قدرت ذهن ناخود آگاه شما ارائه شده اند، به طور کامل فرا گیرید و ببینید کنار زدن موانع ذهنی ای که بین شما و اهداف و خواسته های شما قرار گرفته اند، چقدر می تواند آسان باشد.

ویژگی منحصر به فرد این کتاب، اجرایی و عملی بودن واقع بینانه آن است. در این کتاب با روش ها و دستور العمل هایی آسان و کاربردی آشنا خواهید شد که به راحتی می توانید آن ها را در زندگی روزمره خود به کار ببرید. ویژگی های خاص این کتاب برایتان جذاب و گیرا خواهد بود چون به خوبی برایتان توضیح می دهد که چرا اغلب برعکس چیزی را که برایش دعا می کنید، به دست می آورید. بارها و بارها بسیاری از مردم در هر گوشه از جهان این سؤال را کرده اند که: «چرا هر چقدر دعا می کنم، باز جوابی نمی گیرم؟» در این کتاب با علت این تجربه مشترک آشنا خواهید شد. آنچه از این کتاب، اثری به غایت ارزشمند و عصای دستی همیشه حاضر و مؤثر در مواقع سختی و مشقت می سازد، تشریح جامعی است که درباره روش های متنوع برانگیختگی و فعال سازی نیروی ذهن ناخودآگاه و دستیابی به پاسخ های درست و روشنگرانه ارائه کرده است.

برخلاف باور عموم، اعتقاد به آن چیز و هدف خاص نیست که باعث برآورده شدن دعای فرد برای به دست آوردن آن می شود. دعای فرد هنگامی برآورده می شود که ذهن ناخودآگاه او به فکر یا تصویر ذهنی او واکنش و پاسخ دهد. قانون باورمندی، اصل و قانونی پنهان و رمزآلود در تمام ادیان و مکاتب جهان است. همین قانون است که تمام حقایق روان شناختی در پس معجزات و قوانین مذهبی را تعریف و توجیه می کند.

با وجود تفاوت های فاحش و عمیق بین باورها و قوانین تعریف شده در ادیان و مکاتب بودایی، مسیحیت، اسلام و یهودیت، پیروان آن ها برای دعاهای خود پاسخ می گیرند. چطور چنین چیزی امکان پذیر است؟ در جواب باید بگوییم صرف نظر از مکتب، دین، آیین، قوانین دینی، شکل دعا و نماز، ورد، سحر، جادو، نذر، قربانی ها و خلاصه هر اصول و چهارچوبی که به آن پایبند هستید، فقط و فقط اعتقاد و باورمندی یا قوه ادراک و پذیرش ذهنی به چیزی که برایش دعا می کنید است که تمام مرزها را می شکافد و شما را به مطلوبتان می رساند.

قانون زندگی، قانون باور و باورمندی است. باور می تواند خود را به شکل جمع وجورتر در قالب فکر و ایده ای خاص در ذهن تان نشان دهد. وقتی فرد می اندیشد، احساس خاصی را تجربه می کند و چیزی را باور می کند، شرایط ذهنی، جسمانی و محیطی او نیز در این راستا متحول می شود. روش و تکنیکی که بر اساس شناخت و آشنایی کامل از کاری که انجام می دهید و دلیل و انگیزه انجام آن کار شکل می گیرد، به شما این امکان را می دهد که تمام خوبی های زندگی را در قالب نماد و تجسمی ناخودآگاهانه در دنیای بیرون تحقق بخشید. با نگاهی بنیادی به این واقعیت پی می بریم که «دعای برآورده شده همان نیاز، میل و آرزوی قلبی شماست.»

هر کس خواستار سلامتی، خوشبختی، امنیت، آرامش فکری و ارتباط راستین و صادقانه با دیگران است؛ اما چند نفر از ما به این اهداف و خواسته ها می رسیم؟ از یکی از اساتید دانشگاه می گفت: «به این نتیجه رسیده ام که با تغییر الگوهای ذهنی و هدایت زندگی احساسی و هیجانی ام در مسیری متفاوت، می توانم بیماری قلبی ام را درمان کنم. مشکلم آگاهی نداشتن از تکنیک ها و روش های معتبر و رایج برای رسیدن به نتیجه مطلوب است. ذهنم به شکل وسواس گونه و بی هدف در عالم مشکلات و دغدغه های بی شمار پرسه می زند و چیزی که عایدم می شود درماندگی، ناخوشی، ناکامی و شکست است.»

این استاد دانشگاه مشتاقانه خواستار سلامتی تمام و کمال بود. تنها چیزی که نیاز داشت، دانش و مسیری درست بود تا ذهن و افکارش را در راستای آن جهت دهی کند. با این دانش و آگاهی بود که می توانست آرزوی قلبی اش را تحقق بخشد. با تمرین و تکرار روش های درمانگرانه ارائه شده در این کتاب توانست صحت و سلامت خود را به طور کامل بازیابد.

نیروی معجزه گر ذهن ناخودآگاه پدیده ای است که قبل از این که من و شما به دنیا بیاییم و پیش از آن که مذهب و کلیسا و حتی دنیایی خلق شود، وجود داشته است. حقایق و اصول لایزال و همیشگی حاکم بر زندگی پیش از شکل گیری تمام ادیان و مکاتب وجود داشته اند. با علم به این ذهنیت است که توصیه می کنیم فصول این کتاب را با دقت دنبال کنید تا بتوانید نحوه به کارگیری این نیروی شگفت انگیز، جادویی و تحول آفرین را به خوبی فرا بگیرید. با این نیرو می توانید زخم های ذهنی، روانی و جسمانی خود را درمان کنید، ذهن وحشت زده تان را از دام ترس ها و نگرانی ها آزاد کنید و خود را از قید و بند محدودیت های ناشی از تنگدستی ها، ناکامی ها، فلاکت ها، کمبودها و درماندگی ها برهانید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به لحاظ ذهنی، روانی و احساسی با هدف مطلوبی که خواستار تحقق اش هستید یکی شوید و خود را در کالبد آن مجسم کنید. نیروی خلاق ذهن ناخودآگا ه تان بر اساس همین تجسم ذهنی، به خواسته شما پاسخ خواهد داد. از همین امروز و اکنون دست به کار شوید و فرصت وقوع معجزات و تجربیات شگفت انگیز را در زندگی خود فراهم کنید. با سماجت و پشتکار در این مسیر پیشروی کنید تا در نهایت با کنار رفتن ابرها و سایه های سیه روزی، لحظه درخشش نور کامیابی را تجربه کنید.

جملات برگزیده کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما:

- آن چنان که می خواهی دیگری با تو رفتار کند، تو نیز با ایشان آنگونه رفتار کن.
- وقتی به دعا می ایستی، ببخش؛ اگر از دیگری خشم و کینه ای در دل داری، فراموش کن و ببخش.
- انسان همان چیزی است که به آن می اندیشد و از اعماق قلبش به آن باور دارد.
- خداوندا ، همان گونه که گوزن نر مشتاقانه جوی آب را می جوید، روح من نیز در جست وجوی توست.
- اگر بتوانی باور داشته باشی، برای کسی که باور دارد هر چیزی امکان پذیر است.
- در این جهان هر آنچه از حقیقت، صداقت و راستی، عدالت، خلوص، عشق و پاکی وجود دارد… اگر نشانه ای از نیکی، فضیلت و مدح و ایمان به خداوند در تو جاری است، بر همه این ها بیندیش و تعمق کن.

در بخشی از کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه شما می خوانید:

رکن اساسی در هنر بخشایش این است که فرد خود اشتیاق و تمایل داشته باشد دیگران و خود را ببخشد. همین که از ته دل دوست داشته باشید دیگران را ببخشید، در واقع نیمی از مسیر را طی کرده اید. البته خود بهتر از من می دانید بخشیدن دیگری لزوماً به این معنی نیست که باید او را دوست داشته باشید یا تمایل داشته باشید بار دیگر با او رابطه صمیمانه برقرار کنید. نمی توان به زور دیگران را دوست داشت. این درست مثل این است حکومت یک کشور قانونی تصویب کند که بر اساس آن حسن نیت، عشق ورزیدن، آرامش، شکیبایی و ایستادگی وظایفی اجباری برای همه باشند. شما نمی توانید به سبب این که فرد دیگری به شما دستور داده یا از شما خواسته کسی را دوست داشته باشید. با این حال به یاد داشته باشیم که می توانیم به دیگران عشق بورزیم و محبت کنیم بدون این که آن ها را دوست داشته باشیم.

کتاب مقدس ما را به عشق ورزیدن به یکدیگر فرا می خواند. شاید در ابتدا عمل به این دستور غیرممکن به نظر برسد، اما اگر کسی از ته دل بخواهد، می تواند به همه عشق بورزد. عشق یعنی این که برای همه سلامتی، شادکامی، آرامش، لذت، دلخوشی و همه خوبی ها و نعمت های زندگی را آرزو کنیم. عشق ورزیدن به همه یک پیش شرط دارد: این که واقعا از ته دل بخواهیم. وقتی دیگران را می بخشید، این بزرگواری شما را نمی رساند بلکه نشان دهنده خودخواهی شماست، چون هر چیزی که برای دیگران می خواهید، در واقع برای خود می خواهید و به این دلیل این شما هستید که چنین افکاری را در ذهن دارید و چنین احساسی می کنید. شما همان هستید که فکر و احساس می کنید. چیزی آسان تر از این سراغ دارید؟!
صفحات کتاب :
399
کنگره :
‏‫‬‭BF۱۴۵‏‫‬‭‭‬‭/م۸ق۴ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‭‭۱۳۱/۳۲‬‬
کتابشناسی ملی :
4340666
شابک :
978-964-236-776-4
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه قدرت ذهن ناخودآگاه شما