امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
نظر شما چیست؟
مشکلات را از بین ببرید و با نبردی خلاقانه پیروزی را در آغوش بگیرید

همیشه فکر می کنم که پرسفیلد این کتاب را اختصاصاً برای من نوشته است. این کتاب برای افرادی مثل من فوق العاده است، افرادی که در طفره رفتن و به فردا موکول کردن امور استاد می باشند.
حتی بعضی مواقع ما از فکر کردن به این مشکلات که همیشه همراهمان بوده اند نیز فراری هستیم.
پرسفیلد با این آگاهی با تعیین مهلت مشخص از من خواست که برای کتابش یک مقدمه بنویسم. زیرا او می دانست که من در انجام دادن این کار، هرچقدر با تأخیر، جدی هستم.

این کتاب آینه تمام نمای زندگی من است که در سه بخش گردآوری شده است. هر چه من به مطالعه ادامه می دادم در ایجاد تغییر و دستیابی به موفقیت مصمم تر می شدم و مطمئن هستم که شما هم می توانید.

در بخش اول کتاب، پرسفیلد سعی دارد که مقاومت را به عنوان دشمن درجه یک، خلاقیت به ما معرفی کند. این دشمن درجه یک، با ظاهری کاملاً فریبانه و توصیه هایی ظاهراً هوشمندانه قصد دارد جلوی رشد و خلاقیت ما را بگیرید.

استیون، چهره واقعی طفره رفتن را به استادی برملا می کند. وی در بخش دوم کتاب فرایند حرفه ای شدن گام به گام را در غالب مفاهیمی چون صبر، مداومت، مسئولیت پذیری و نهایتاً تسلط بر خویش بررسی می کند.

اما در بخش سوم به منابع بی نظیری که در ماورای ما قرار دارد اشاره می کند. وی در این بخش از کتاب می گوید:«زمانی که شما آستین ها را بالا می زنید و دست به کار می شوید همانند یک آهن ربای پرقدرت افکار و اندیشه های بی نظیر همراه با آگاهی به سمت شما جذب می شود.

استیو عادت طفره رفتن و مقاومت را به عنوان عاملی برای وراثت، تا ژن ها ردیابی کرده است. این نیروی مخرب سال هاست که اکثر ما را در طی قرون مختلف همراهی کرده و باید بالاخره یک روز این دور باطل را شکست دهیم.

هنرمند واقعی در این جنگ کسی است که ارتباط ذاتی بین چیزهای مختلف را کشف کرده و بُعد سومی را خلق می کند.
«به قلم رابرت مک کی»
صفحات کتاب :
160
کنگره :
BF۴۰۸‏‫‬‮‭/پ۴ن۲ ۱۳۹۷
دیویی :
153/35
کتابشناسی ملی :
5554136
شابک :
978-600-99645-7-4‬‬
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه هنر جنگ در کارآفرینی