امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رویای عنکبوت ها

امروزه علم و تکنولوژی با وجود پیشرفت وسیع و همه جانبه‌ی خود، هنوز پاسخ بسیاری از سؤالات و شبهات مربوط به دنیای پر از راز و رمز خواب و رؤیا را نداده است. آنچه امروزه در عرصه‌ی دنیای شگرف خواب بیشتر موردتوجه قرار گرفته‌اند عبارت‌اند از: هیپنوتیزم، روان‌درمانی با استفاده از تعبیر خواب، کنترل محرک‌ها، خوابگردی و الخ...

ادیان و کتب دینی هم توجه خاصی به خواب و تعبیر آن کرده‌اند تا جایی که در قرآن به دو مورد بارز اشاره شده‌ است. از آن جمله: خواب معروف یوسف نبی و داستان به خواب رفتن اصحاب کهف.

برای واکاوی یک رفتار و یافتن ریشه یک بیماری روانی، لازم است به بررسی قسمت ناخودآگاه شخصیت انسان پرداخت. همان قسمتی که فروید آن را به کوه یخ زیر آب تشبیه می‌کند و معتقد است که این قسمت در خواب هوشیار می‌شود.

از مشخصه‌های کتاب رویای عنکبوت ها، پیچ‌درپیچ بودن و درگیر کردن خواننده‌ با حوادث و صحنه‌های متفاوت و غیرقابل‌پیش‌بینی است که با موجی از کشمکش‌های داستان‌سرایی همراه است. در نهایت اثر را برای خواننده جذاب و هیجان‌انگیز کرده‌ است. جذابیت کتاب در قالب روایت جولان عشق و نفرت و بی‌تفاوتی در کشاکش زندگی و تصویرهایی از زندگی جانداران دیگر در قالب آرزو، امید، سرکوب عقده‌ها، خود را می‌نمایاند.


صفحات کتاب :
79
کنگره :
PIR۳۲۵۶‭‬
دیویی :
۸‮فا‬۹/۲۳
کتابشناسی ملی :
9023221
شابک :
9786222928964
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه رویای عنکبوت ها