نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رویایت را محک بزن

رویاها ابزارهای قدرتمندی هستند.آن ها مارا به پیش می برند. به ما توان زندگی می دهند. درما شوق و شور به وجود می آورند. هر شخصی باید رویایی داشته باشد. اما اگر مطمئن نباشید که رویایی دارید و می خواهید دنبالش کنید چطور؟ می خواهیم بدانید که خبرخوشی وجود دارد. می توانید رویاهایتان را بیابید یا بازآفرینی کنید.

"رویایت را محک بزن" نقشه عملی گام به گامی فراهم کرده است که برای دیدن،تملک ورسیدن به رویاهایتان از هم اکنون می توانید بکارگیری آن را آغاز کنید. رویاهایتان را به دست بخت و اقبال نسپرید. شنیدن این کتاب ضروری است زیرا می تواند فرق بین شکست و پیروزی را به ما نشان بدهد. کتاب رویایت را محک بزن برای تمام سنین و برای تمامی افرادی که می خواهند رویاهایشان به واقعیت تبدیل شود راهکار ارائه می دهد. علاوه بر این، شنیدن این کتاب را به تمامی والدین پیشنهاد می کنیم به ویژه والدینی که تحقق آرزوهایشان را در زندگی فرزندانشان دنبال می کنند و بدون آنکه مطلع باشند با عملکرد اشتباه خود استعداد و خلاقیت فرزندانشان را به ورطه نابودی می کشانند.

"سعی کنیم رویاهایمان را زندگی کنیم" هدفی که می تواند محقق شود. در این کتاب متوجه می شویم که چطور می توان فهمید رویایی را که دنبال می کنیم به راستی متعلق به خودمان است یا نه؟

باورکنیم با انجام راهکارهایی که "جان سی مکسول" نویسنده در این کتاب ارائه کرده است می توانیم در زندگی به اهدافمان برسیم و به رویاهایمان دست یابیم. زندگی و عمر انسان کوتاه است بنابراین بهتر است هرچه زودتر گامهای صحیح برداریم و رویاهایمان را تحقق بخشیم.

"رویایت را محک بزن" را انتشارات پیکان به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب آن را با صدای گرم آقای حافظ کاظم زاده صوتی کرده است.

"در داشتن رویا هیچ قدرت سحرآمیزی وجود ندارد. فقط نباید منتظر بنشینید. باید برایش تلاش کنید."


شابک :
978-964-328-805-1
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
296
کنگره :
HF۵۳۸۶‏‫‬‮‭/م۲۴ت۳ ۱۳۹۲
دیویی :
۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
3010343

کتاب های مشابه رویایت را محک بزن