امتیاز
5 / 4.7
دریافت صوتی
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی پادکست پایداری

قسمت سوم پادکست پایداری معرفی و روایت خلاصه از کتاب مهاجر سرزمین آفتاب است. این کتاب داستان زندگی یگانه مادر شهید ژاپنی در ایران خانم کونیکو یامامورا (سبا بابایی) است.

آیا ژاپنی ها هم در دفاع مقدس شهید می‌دهند؟ 

معرفی کتاب مهاجر سرزمین آفتاب 

روایت آغاز مهاجرت خانم بابایی از سرزمین آفتاب: آقا گفت: ...قول می دهم این سفر برایت شیرین‌تر از ماه عسل بشود. فقط حوصله و صبر داشته باش سبا. با اینکه از مدت‌ها پیش اسم سبا را برایم انتخاب کرده بود، برای اولین بار آنجا، توی کشتی، وقتی که از سرزمین مادری‌ام دور شده بودم، سبا صدایم کرد. شاید فهمیده بود درونم غوغاست. باید با حقیقت زندگی کنار می‌آمدم و به راهی که انتخاب کرده بودم ایمان می‌آوردم. باید می‌پذیرفتم دیگر کونیکو یامامورا با مذهب شینتو نیستم.

سبا بابایی‌ام، همسر اسدالله بابایی، تاجر ایرانی که عاشق او شدم و این عشق مرا با دین اسلام آشنا کرد.خانم بابایی برای همیشه ساکن تهران می‌شود. او همراه ایران می‌شود، در یکی از مهمترین تحولات تاریخی‌اش، زمان تشکیل حکومت اسلامی و بعد از آن جنگ تحمیلیِ تمام دنیا با ایران. مثل زنان انقلابی ایران، با رژیم طاغوت مبارزه می‌کند. بعد از آمدن امام و استقرار حکومت اسلامی دلش قرار می‌گیرد. با شروع جنگ، تا می تواند نمی‌گذارد این قراری که بعد از سال‌ها و با خون دل به دست آمده، از کف برود. خودش در پشت جبهه مشغول می‌شود و مردان خانه در خط مقدم.

خرید کتاب مهاجر سرزمین آفتاب

کتاب مهاجر سرزمین آفتاب در فراکتاب نسخه صوتی و چاپی دارد.

 

مدت زمان :
46 دقیقه
دیویی :
‏‫‬‭955/0843092
سال ساخت :
1401

کتاب های مشابه پادکست پایداری 3