نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی پادکست پایداری

قسمت ششم پادکست پایداری معرفی و روایت خلاصه از کتاب حسین پسر غلامحسین است. این کتاب به نویسندگی مهری پورمنعمی داستان زندگی شهید محمد حسین یوسف الهی است که توسط انتشارات حاج قاسم سلیمانی منتشر شده است. در این پادکست شاید به پاسخ این سوالات برسید:

یوسف الهی که بود؟ چرا حاج قاسم در وصیت خود سفارش می‌کند او را در کنار یوسف دفن کنند!؟ اسم یوسف چیست؟  

معرفی کتاب حسین پسر غلامحسین

کتاب حسین پسر غلامحسین، زندگی نامه و شهادت شهید محمدحسین یوسف الهی را روایت می کند و در خلال معرفی او، به رابطه اش با سردار حاج قاسم سلیمانی می پردازد. بنا بر وصیت سردار سلیمانی، ایشان را در کنار مزار شهید محمدحسین یوسف الهی به خاک سپرده‌اند. شاید این جمله را شنیده باشید که؛ شهدا را شهدا تربیت می کنند.

شهید یوسف الهی در زمان دفاع مقدس به عنوان یکی از نیروهای زیرمجموعه شهید سردار سلیمانی فعالیت می‌کرده است. اما خاطراتی که سردار سلیمانی از این شهید بزرگوار نقل می‌کند و البته وصیتش برای دفن در کنار این شهید نشان از تاثیرات عمیقی دارد که شهید سلیمانی از این شهید عالی مقام گرفته است. در چندین نقل در کتاب حسین پسر غلامحسین پی به عارف مسلک بودن شهید یوسف الهی می‌بریم، از جمله آنجا که شهید به سردار سلیمانی با خنده همیشگی خود در تایید پیشگویی که می‌کند را با این ادبیات می‌گوید: من حسین پسر غلامحسین این را به تو می گویم.

خرید کتاب حسین پسر غلامحسین

خرید کتاب حسین پسر غلامحسین در فراکتاب در قالب دیجیتال و چاپی امکان پذیر شده است.

 

مدت زمان :
66 دقیقه
دیویی :
955/0843092
سال ساخت :
1400

کتاب های مشابه پادکست پایداری 6