نظر شما چیست؟

معرفی کتاب گذر از داغ جدایی

کتاب صوتی" گذر از داغ جدایی" کتابی است درباره جدایی و تمام مواردی که بعد از طلاق گریبانگیر زوج ها شده و زندگی را به کام افراد تلخ می کند. موضوعاتی که در این کتاب به صورت گفتگوی مبتدی و استاد بیان شده است راهکارهایی هستند که اگر خانواده ها از این موضوعات مطلع شوند آمار طلاق بطور حتم در کشور کاهش می یابد. این کتاب می تواند به افرادی که وارد فرآیند جدایی شده اند و درحال تجربه تنش ها و ضربه های تلخ و ناراحت کننده آن هستند کمک کند تا با روش های تشریحی  در جنبه های مختلف وجودی خویش  به بازسازی، ترمیم و جبران آسیبها بپردازند و سطح توان و مقاومت خویش را برای تحمل این آسیب ها و عبور از آن ها افزایش دهند.

گذر از جدایی برای زوج هایی که در صلح و آشتی نیز بسر می برند و زندگی آرام و شادی دارند بسیار مفید است چرا که راهکارهای مقابله ای، جبرانی و پیشگیرانه ای  را بیان کرده است که زوج ها می توانند از آن بهره مند شوند.

زمانی که مشکلات و اختلاف در زندگی اتفاق می افتد، هیجان و احساسات غیر طبیعی می شوند و عملکرد انسانها غیرمنطقی و اشتباه می شود. در این زمان راهکارهایی که در این کتاب بیان شده است می تواند چاره ساز و کارگشا باشد به همین دلیل شنیدن این کتاب را به عموم افراد پیشنهاد می کنیم. جدایی، بخشی جدا نشدنی از تجربه زندگی است لذا همه باید مهارت روبرو شدن با آن را یاد بگیرند.

گذر از داغ جدایی را آقایان دکتر احمد حلت، فرامرز کوثری و حمید کوثری به رشته تحریر در آورده اند و به همت موسسه موفقیت به چاپ رسیده است و در نشر صوتی موج کتاب با صدای آقای مهیارستاری و خانم اعظم حبیبی گویا شده است.


شابک :
978-600-7536-45-2
سال نشر :
1394
صفحات کتاب :
183
کنگره :
HQ۸۱۴‏‫‬‮‭/ح۸گ۴ ۱۳۹۴
دیویی :
۱۵۵/۹۳
کتابشناسی ملی :
3814041

کتاب های مشابه گذر از داغ جدایی