امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 26,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد

آنچه که ما را از رسیدن به آرزوهایمان باز می دارد تسلط افکار منفی و نداشتن اراده ای قوی که در پس زمینه اندیشه خودمان نهان است، و یا تأثیر القائات اطرافیان بداندیش است! اگر فکر و آرزویی در سر دارید، اگر توانایی های بالقوه و ذاتی خویش را می شناسید، اگر برای رسیدن به موفقیت و یا حرکت در مسیر رشد مصمم هستید! اکنون وقت آن رسیده تا با آموزش درست «اگرها» را مبدل به «بایدها» نمائید.

با مطالعه کتاب خدا ثروتمندان را دوست دارد شما می توانید در مسیر آگاهی برای رسیدن به آرزوهای زیبایتان موفق بشوید.

اگر فکر می کنید برای کسب آرزوهای بزرگتان نیازمند معجزه هستید باید بگویم که آفریدگار دانا و هستی بخش آن معجزه را از بدو تولدتان در وجودتان ودیعه گذاشته است! آرزو های شما سرچشمه از توانایی های پنهان شماست که منتظر کشف هستند. معجزه شما ایمانتان است، باور کنید که می توانید بهترین باشید!

آگاهی گام اول است، شما با انجام مطالعات هدفمند گام اول را بردارید آنگاه خواهید دید معجزات چگونه یکی پس از دیگری اتفاق می افتد.

پس برای سعادت و رستگاری خودت در این دنیا، ذهنت را محدود نکن و با باور قوی دست از ندانم کاری ها بردار! بلند شو! با توکل به پروردگار منان... مطمئن باش موفق می شوی و رسالت تو از این زندگی، صرفاً فقط عادت به زندگی روزمره، تحمل سختی ها و پرداخت قبوض و هزینه های دیگر نیست! خداوندی که از روح خود در تو دمیده. تویی که با رسالت خودت در این لحظه به بهترین جایگاه ممکن که اراده کنی می رسی، شک نکن.

در این کتاب برای شما عزیزان، گام های ساده اما سودمند نوشته شده است تا آگاهانه از موقعیت فعلی تان در زندگی و کار به درجات عالی و بزرگ دست یابید.

صفحات کتاب :
120
کنگره :
BF۶۳۷‬‬
دیویی :
۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
9104865
شابک :
9786222929695
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه خدا ثروتمندان را دوست دارد