کتاب مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی pdf رایگان

امتیاز
5 / 3.0
دریافت الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
رایگان
نظر شما چیست؟

مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی که بخش دوم آن و قسمت های: چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی – عمومی به عنوان منبع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش انتخاب شده است.

خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین pdf

دانلود خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین pdf در لینک ذیل در دسترس شماست. این خلاصه شامل تمام متنی که به عنوان منبع آزمون استخدامی آموزش و پرورش در حیطه تعلیم و تربیت اسلامی انتخاب شده است و با عنوان تعلیم و تربیت اسلامی مبانی نظری تحول بنیادین رایگان در دسترس شماست.

معرفی مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی

مبانی نظری تحول بنیادین در جلسات شورای عالی آموزش و پرورش  از 29 بهمن تا اول اسفند 1388 مورد بررسی و تایید کلی قرار گرفته است. همچنین مفاد آن پس از بررسی توسط دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظرات کمیسیون حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی با نظارت حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر علیرضا اعرافی مورد بازبینی و اصلاح نهایی واقع شد، لذا با تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، به عنوان «بنیان نظری تحول راهبردی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی درجمهوری اسلامی ایران»، مبنای بررسی و تصویب« سند تحول راهبردی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی ایران» درجلسات این شورا آذر ماه ٨٩ تا شهریورماه ٩٠  بوده است.

این منشور که به عنوان بنیان نظری تحول بنیادین به تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است مبنای تمام  سیاستگذاری ها، برنامه ریزی ها و تولید اسناد تحولی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرد.

مبانی نظری تحول بنیادین

دانلود مبانی نظری تحول بنیادین

درباره مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی

مبانی تحول نظری بنیادین توسط شورای عالی آموزش و پرورش در سال 1388 در 450 صفحه تهیه و تنظیم شده است و در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال 1402 سه قسمت چیستی، چرایی و چگونگی تربیت رسمی – عمومی از بخش دوم این محتوا به عنوان منبع عمومی آزمون انتخاب شده است. این سه قسمت از صفحه 226 تا صفحه 324 و در حدود 100 صفحه از این محتوا را شامل می‌شود.

خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی

در ادامه فایلی را با عنوان خلاصه مبانی نظری تحول بنیادین تقدیم می‌کنیم که حدود 100 صفحه از این سند است که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به عنوان منبع آزمون انتخاب شده است. این فایل را می‌توانید دانلود و خارج از نرم افزار مطالعه نمایید.

دانلود مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی

در فراکتاب این اثر به رایگان در اختیار شما قرار گرفته است.

مشخصات مبانی نظری تحول بنیادین در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
نویسنده: شورای عالی آموزش و پرورش
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 450
موضوع: مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی
قالب: pdf  اختصاصی رایگان
سال نشر :
1388
صفحات کتاب :
450

کتاب های مشابه مبانی نظری تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت رسمی - عمومی جمهوری اسلامی