امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هر روز

کتاب هر روز، شامل 1000 مورد پیشنهاداتی است برای داشتن زندگی هدفمند، حالی بهتر و رسیدن ایده‌هایی جدید به ذهن.

خواندن کتاب هر روز ، باعث می‌شود یک سری از جملات و توصیه‌ها را که تابه‌حال ممکن است انجام نداده باشید را انجام دهید و آزادانه تصمیم بگیرید و حتی آثاری از خود خلق نموده و با انجام دادن کارهای جدید زندگی را برای خود جذاب‌تر، متنوع‌تر و خلاقانه‌تر نمایید.

رسالت شخصی درواقع مرز بین دنیای مادی و دنیای معنوی و هدف نهایی در زندگی می‌باشد. ممکن است رسالت افرادی خدمت‌رسانی در قالب آموزش، کمک به افراد برای داشتن زندگی بهتر و حال خوب، خدمت‌رسانی به بیماران و نجات جان آن‌ها و همچنین کارآفرینی، ایجاد مشاغل و موقعیت شغلی برای افراد جویای کار و غیره باشد. این اشخاص تا زمانی که اقدام به انجام این فعالیت‌ها به هر طریقی ننمایند حتی اگر ازنظر اقتصادی، خانوادگی و اجتماعی جایگاه بالایی داشته باشند بازهم احساس خوشبختی و آرامش نهایی را نخواهند داشت.

انسان اشرف مخلوقات است و توان انجام کارها و عمل کردن به افکار ذهنی خود را دارد. انسان به هر آنچه فکر کند می‌رسد؛ کائنات نیز دست‌به‌دست هم می‌دهند تا او را به اندیشه و هدفی که دارد برسانند. هیچ‌وقت دیر نیست؛ ناامیدی معنایی ندارد؛ فقط نباید دست از هدفی که داشت کشید باید به دنبال آن بود تا بالاخره آن را پیدا کرد. در آن زمان هست که زندگی تغییر کرده و فرد متوجه گذر زمان نخواهد شد. باید هدفی فوق‌العاده داشت که باعث شود همیشه منتظر شروع صبح جدید بود.

«اگر خوشبختی را برای همه‌ی زندگی خود می‌خواهی کاری را انتخاب کن که عاشق آن باشی و اگر هنوز آن را پیدا نکرده‌ای، آن‌قدر دنبال آن بگرد که پیدایش کنی.»

«استیو جابز»

صفحات کتاب :
98
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
9168661
شابک :
9786223103681
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه هرروز