کتاب اوتیسم را متوقف کنید، حقایق را دریابید pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اوتیسم را متوقف کنید، حقایق را دریابید

کتاب راهنمای اوتیسم، کتابی است که به صورت کلی مجموعه اطلاعات به روز در مورد اوتیسم را ارائه می دهد.

واژه اوتیسم و علامت پازل آن معمولا در کارگاه ذهن به شکل یک معما، مسئله، علامت سوال و ابهام نشان داده می شود و پردازش آن برای یافتن جواب ناموفق می باشد و اگر شخص، مستقیم و یا غیر مستقیم با کودک اوتیسم (یا مددجو) ارتباط داشته باشد به سختی می تواند درکی درست برای شناخت و یا برقراری ارتباط داشته باشد. لذا، فرد معمولا به اندازه سطح آگاهی و دیدگاهش به زندگی، طبیعتا قضاوت و ارزیابی می کند و نمی تواند ارتباط صحیح و مورد نیاز را برقرار کند.

در کتاب اوتیسم را متوقف کنید حقایق را دریابید، دیدگاهی کلی در مورد ساختار موجودیت انسان به صورتی ساده و مقدماتی مطرح می شود و توصیه می شود که خانواده و درمانگر حداقل با یک شناخت ابتدایی نسبت به دیدگاه های مختلف از نظر پزشکی روانشناختی، توانبخشی و حتی زبان شناختی خود را برای ارتباطی موفق تر با مددجو آماده کنند.

پس از یک معرفی و اطلاعات اولیه در مورد اوتیسم و این دیدگاه ها، با تقسیم بندی مواردی که مربوط به شناخت این پدیده و اختلال است، مقدمه و تاریخچه مطرح می شود، سپس مسائلی که برای مددجو و خانواده اش در ابعاد مختلف پیش می آید، چه در خانه و چه در جامعه و کلا در زندگی روزمرگی فهرست بندی شده و پیشنهاداتی منطقی و عملی از جنبه روانشناختی ارائه می گردد.


صفحات کتاب :
72
کنگره :
RJ۵۰۶
دیویی :
۶۱۸/۹۲۸۵۸۸۲
کتابشناسی ملی :
9116670
شابک :
9786222929817
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه اوتیسم را متوقف کنید، حقایق را دریابید