امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فکر برتر (جلد اول)

کتاب فکر برتر (جلد اول) شامل 486 نکته طلایی برای داشتن زندگی موفق و ذهن آسوده است.

 انسان موفق کسی است که احساس شکست نکند. من یکی از آن افراد هستم که در طول زندگی خود هرگز احساس شکست نداشتم. بسیار علاقه‌مند هستم، همه مردم مانند من باشند. به همین انگیزه این کتاب را بانام فکر برتر نوشتم. توضیح این‌که، کسی نمی‌تواند مدعی ذهن برتر باشد؛ ولی می‌توان گفت عده‌ای از مردم بین ما هستند که فکر برتر دارند. برای من سؤال بود که چرا همه مردم ذهن برتر ندارند یا نمی‌خواهند داشته باشند؟ درصورتی‌که اگر کسی ذهن برتر داشته باشد، زندگی بهتر خواهد داشت.

در تجربه به اثبات رسیده است آن‌هایی که اندیشه برتر دارند، به خود اجازه نمی‌دهند مشکلاتی داشته باشند. یعنی قبل از آنکه مشکلی به سمت آن‌‌ها حرکت کند آن مشکل را پیشاپیش حل کرده‌اند. بنابراین ما در این راستا وقتی می‌توانیم به تعالی فکری برسیم که فهمیده باشیم، اگر کسی به فکر ما نیست، چرا ما خود به فکر خود نباشیم. فرض بر این‌که، کسی نمی‌خواهد برای ما کاری انجام بدهد؛ چرا ما خود برای خود کاری انجام ندهیم؟ چرا از دنیای اهریمنی بیرون نیایم و روشنایی را لمس نکنیم، باید در نظر داشت بدترین کار این است، هر یک از ما در گوشه‌ای ساکت نشسته و انتظار داشته باشیم دیگران برای ما کاری انجام بدهند باید باور داشت وقتی ما بر مشکلات فائق می‌آییم که از حاضر طلبی دست‌برداریم و خود برای خود کاری انجام بدهیم.

 محتویات کتاب فکر برتر، به ما یادآوری می‌کند، هیچ‌کسی آدم ضعیفی نیست مگر آنکه آن شخص، خود را آدم ضعیفی بداند. باید باور داشت چگونه با اندیشه‌‌‌های متفاوت و منطقی می‌توان به اوج پیروزی رسید؛ برای رسیدن به قله موفقیت باید سختی‌‌‌ها را تحمل کرد. باید پذیرفت، در دنیا هیچ‌کس با راحت‌طلبی بجایی نرسیده است باید فکر کرد، باید حرکت کرد تا موفق شد و در آن‌وقت با آسودگی خاطر زندگی را گذرانید.

صفحات کتاب :
84
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
9177229
شابک :
9786223102097
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه فکر برتر (جلد اول)