امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,000
خرید چاپی
50,000
10%
ت 45,000
نظر شما چیست؟

کتاب پیامبر هزار و یک درخت، نوشته ی مسلم ناصری و تصویرگری رضا مکتبی است. این کتاب توسط نشر جمال به چاپ و نشر رسیده است. این کتاب از داستان زندگی حضرت نوح یکی از پیامبران اولوالعزم الهی نشات گرفته است.

معرفی کتاب پیامبر هزار و یک درخت

حتما ضرب المثل عمر نوح داشتن را شنیده اید. این ضرب المثل و گاها کنایه از داستان زندگی حضرت نوح یکی از پیامبران اولوالعزم الهی نشات گرفته است. این کتاب به زیبایی داستان زندگی ایشان را با تصاویر و بیان زیبا برای کودکان روایت می کند.

مسابقه مثل ما مثل ماه

این مسابقه با استفاده از مجموعه کتاب پیامبران اولوالعزم برگزار شده است و شما می‌توانید با خرید هر یک از پنج جلد کتاب این مجموعه یکبار در مسابقه شرکت کنید و یا به عبارتی حتی با خرید یک جلد از این مجموعه امکان شرکت در مسابقه را خواهید داشت.

در فراکتاب اگر نسخه الکترونیک کتاب را خریداری کنید، کد شرکت در مسابقه برای شما پیامک خواهد شد. در پویش بزرگ مثل ما، مثل ماه اگر نسخه چاپی کتاب را خریداری کنید، کد شرکت در مسابقه همراه کتاب برای شما ارسال خواهد شد.

سوالات کتاب پیامبر هزار و یک درخت

1- کاشت درخت سرو به دستور خداوند به چه علت بود؟
1) کمک به نیازمندان
2) ساخت خانه
۳) ساخت کشتی

۲- کدامیک از پسران نوح علیه السلام به همراه کافران در عذاب الهی (طوفان) غرق شدند؟
1) یافث
۲) کنعان
۳) حام

3- شاخه زیتون نشانه چه بود؟
1) نشانه باران زیاد
۲) نشانه دوری از گناهان
3) فروکش کردن آب

خلاصه کتاب پیامبر هزار و یک درخت

این کتاب با داستانک هایی با عناوین زیر زندگی حضرت نوح را بیان می کند:
هزار و یک درخت 
کشتی بزرگ بالای تپه شنی 
گرگی نگهبان کشتی 
آب در تنور  
شیر در شهر 
ابر سیاه ترسناک   
کبوتری با شاخه زیتون 

متن کتاب پیامبر هزار و یک درخت

هزار و یک درخت
هیچ کس نمی دانست آن مرد چه قدر عمر دارد. صدسال؟ شاید بیشتر! پانصد سال؟ شاید خیلی بیشتر! هفت صد سال؟ نه، بازهم شاید بیشتر! هزار سال؟ شاید، شاید هم کمتر. فقط خدا می دانست. پدرها او را به فرزند خود نشان داده بودند؛ ولی خودشان مرده بودند؛ البته چند نفر دیگر هم بودند که کم و بیش عمر نوح را داشتند؛ ولی خودشان مرده بودند؛ البته چند نفر دیگر هم بودند که کم و بیش عمر نوح را داشتند؛ ولی چیزی از گذشته به یاد نداشتند. نوح از همه سرحال تر و شاداب تر بود. زن ها قصه ی مردی را برای بچه های خود می گفتند که همیشه جوان به نظر می رسید. جوانِ جوان که نه؛ البته پیر هم نبود. ریشش سفید بود؛ ولی چشمان جوانی  داشت که مثل ستاره می درخشید.

وقتی راه می رفت، سبک امّا آرام قدم بر می داشت؛ شمرده و محکم. گویی عجله ای نداشت! صحبت که می کرد صدایش نمی لرزید. به دور دست نگاه می کرد، لب باز می کرد و از گذشته های دور می گفت، روزگار ِخیلی دور؛ آن قدر دور که خیلی ها  فکر می کردند دروغ می گوید؛ چون فرق او با دیگران در این بود که نوح خیلی عمر کرده بود؛ کم و بیش نزدیک به هزار سال.

خرید کتاب پیامبر هزار و یک درخت

نسخه چاپی کتاب پیامبر هزار و یک درخت را می‌توانید از طریق سایت و یا نرم‌افزار فراکتاب با تخفیف سفارش داده و خریداری کنید.

دانلود کتاب پیامبر هزار و یک درخت

پی دی اف کتاب پیامبر هزار و یک درخت را می‌توانید از طریق نرم‌افزار فراکتاب دانلود کرده و پس از دانلود آن را در کتابخوان مورد مطالعه قرار دهید.

دانلود کتاب پیامبر هزار و یک درخت مشخصات کتاب پیامبر هزار و یک درخت را در جدول ذیل ببینید.

مشخصات
ناشر: جمال
نویسنده: مسلم ناصری
تصویرگر: رضا مکتبی
زبان: فارسی
تعداد صفحه: 63
موضوع: زندگی نامه حضرت نوح علیه السلام برای کودکان
قالب: چاپی و pdf

 

صفحات کتاب :
63
کنگره :
‏‫‭PIR۸۲۳۳
دیویی :
‏‫‭[ج]۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
9135182
شابک :
9789642029303
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه پیامبر هزار و یک درخت