امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 22,000
خرید چاپی
70,000
10%
ت 63,000
نظر شما چیست؟

کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی، سی امین کتاب مجموعه ره نامه، نوشته ی آیت الله عظمی خامنه ای می باشد. مجموعه کتاب ره نامه به کوشش معاونت پژوهش و آموزش موسسه‌ی پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی گردآوری شده است و در انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

معرفی کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی

ره نامه مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد. جلد 30 ره نامه به موضوع رسانه و فضای مجازی از نگاه رهبری پرداخته است.

خلاصه کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی

این فضای مجازی امروز از فضای حقیقیِ زندگی ما چند برابر بزرگتر شده؛ بعضی ها اصلاً در فضای مجازی تنفّس می کنند؛ اصلاً آنجا تنفّس می کنند، زندگیشان در فضای مجازی است. جوانان هم سر و کار دارند با فضای مجازی، با انواع و اقسام چیزها و کارها، با برنامه های علمی اش، با اینترنتش، با شبکه های اجتماعی اش، با مبادلات و امثال این ها سر و کار دارند؛ خب، اینجا لغزش گاه است. هیچ کس نمی گوید آقا جادّه نکش. اگر شما در یک منطقه ای جادّه های لازم دارید، خیلی خب، جادّه بکش، جادّه ی اتوبان هم بکش امّا مواظب باش! آن جایی که ریزش کوه محتمل است، آن جا محاسبه ی لازم را بکنید.
کتاب ره نامه 30 در 10 فصل با عناوین زیر به موضوع مهم رسانه و فضای مجازی از دیدگاه مقام عظمی ولایت می پردازد.
فصل اوّل: اهمّیّت و جایگاه رسانه 
فصل دوّم: رسانه، ابزار اساسی جنگ نرم 
فصل سوّم: جوان انقلابی و رسانه 
فصل چهارم: صدا و سیمای طراز انقلاب اسلامی 
فصل پنجم: مطبوعات 
فصل ششم: کتاب و مطالعه 
فصل هفتم: سینما و فیلم 
فصل هشتم: آسیب شناسی فضای مجازی 
فصل نهم: وظیفه ی جوان انقلابی در جنگ نرم 
فصل دهم: رسانه و فضای مجازی... 

برشی از متن کتاب رسانه و فضای مجازی ره نامه 30 

خنثی کردن نقشه ی رسانه های دشمن
امروز جنگ دنیا، جنگ رسانه ها است. پیشرفت کارها و سیاست های بین المللیِ دستگاه های مختلف و جبهه های گوناگون، به وسیله ی تبلیغ، خبرسازی، مفهوم سازی و تبیین های درست و نادرست _ یعنی راست و دروغ _ دارد انجام می گیرد.
تبلیغات، هم قبل از یک حرکت نظامی و اقتصادی، هم در اثنای آن، هم بعد از آن، نیاز وافر دستگاه هایی است که می خواهند در دنیا فعّال باشند؛ لذا سرمایه گذاری هم می کنند، فکر هم مصرف می کنند و دانش هم به کار می برند، برای اینکه بتوانند این را گسترش دهند.
یکی از کارهای بسیار مهمّی که امروز در دستور کار آنها است، تهاجم خبری، تبلیغی، فرهنگی و اخلاقی به کشور ما است. امروز این تهاجم، اوج تهاجم فرهنگی است. البتّه مخصوص کشور ما نیست؛ در همه جا این ها دارند کار فرهنگی می کنند؛ منتها ما آماج هدف آنها هستیم.

خرید کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی

نسخه چاپی کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب سفارش داده و با تخفیف خریداری کنید.

دانلود کتاب رسانه و فضای مجازی جلد 30 ر ه نامه 

کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

مشخصات کتاب ره نامه 30 رسانه و فضای مجازی را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: انقلاب اسلامی
نویسنده: آیت الله سید علی خامنه ای 
تعداد صفحه: 143
موضوع: ارتباطات، رسانه و فضای مجازی از نگاه مقام معظم رهبری
قالب: الکترونیک و چاپی با تخفیف
صفحات کتاب :
143
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR۱۶۹۲
دیویی :
‏‫‬‮‭۹۵۵/۰۸۴۴‬
کتابشناسی ملی :
9218064
شابک :
9786225503021
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه رسانه و فضای مجازی