امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 27,000
خرید چاپی
80,000
10%
ت 72,000
نظر شما چیست؟

«ره‌نامه» مجموعه‌ای است شامل چهل دفتر که مبانی، ارزش‌ها و اصول اسلام ناب محمّدی(ص) را با توجّه به نیازها، پرسش‌ها و چالش‌های دوران معاصر تبیین می‌کند و از خلال دیدگاه‌های اندیشمندانه و ژرف‌نگر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، به ترسیم اندیشه و سلوک یک جوان مؤمن انقلابی می‌پردازد. کتاب ره نامه 20 غرب شناسی بیستمین کتاب این مجموعه است.

معرفی کتاب ره نامه 20 غرب شناسی

تشیع که مکتبی است انقلابی و ادامه‌ی اسلام راستین پیامبر (صلی الله علیه وآله وسلّم) همچون خود شیعیان همیشه مورد حملات ناجوانمردانه‌ی مستبدین و استعمارگران بوده است. غرب دارد دنیا را به صورت یک جنگنده به صورت یک وحشی بار می‌آورد. تربیت غرب، انسان را از انسانیت خودش خلع کرده؛ به جای او یک حیوان آدمکش گذاشته است! ما پیشرفت‌های دنیای غرب را می‌پذیریم ولی فساد غرب را که خود آنان از آن ناله می‌کنند نه. غرب انسان درست نمی‌کند؛ آن که انسان درست می‌کند آن مکتب‌های الهی است؛ مکتب‌های توحیدی است که تمام همت انبیا این بوده که آدم درست کنند. ما نمی‌خواهیم تربیت، تربیت غربی باشد. ما می‌خواهیم یک تربیت انسانی باشد به طوری که همه با هم دوست باشند؛ همه رفیق باشند؛ نه من از شما بترسم؛ نه شما از من بترسید محیط محیط رحمت باشد؛ نه محیط رعب و وحشت. این امر که خدمت به انسانیت و خدمت به اسلام است بر عهده‌ی ما و شما است. در بیستمین جلد از مجموعه ره‌نامه تلاش شده با گردآوری بیانات مقام معظم رهبری، «غرب شناسی» را از بیان نافذ و دقیق ایشان فرابگیریم.

ره‌نامه، جوان مؤمن، دانا و انقلابی را برای طی مسیر بلند و شکوهمند از خودسازی و جامعه‌پردازی به تمدن‌سازی و آمادگی برای ظهور همراهی می‌کند.

خلاصه کتاب ره نامه 20 غرب شناسی

غرب دارد دنیا را به صورت یک جنگنده، به صورت یک وحشی بار می آورد. تربیتِ غرب، انسان را از انسانیّت خودش خلع کرده؛ به جای او یک حیوان آدم کش گذاشته است! الان شما در هر جای دنیا که ملاحظه میکنید، الان هم که یک آرامشی فرض کنید در دنیا هست و جنگ های عمومی نیست، در هر مملکتی که می بینید، با دخالت همین آمریکا و با دخالت همین شوروی، آدم کشی هست. افغانستان الان آدم کشی است به دخالت شوروی، در بسیاری از جاها. لبنان هم آدم کشی است به دخالت آمریکا. غرب، حیوان بار می آورد؛ آن هم نه حیوان آرام، یک حیوان وحشی! آدم کش! آدم خوار! پیشرفت، پیشرفت انسانی نیست؛ پیشرفت حیوانی است. تربیت انسانی نیست. در غرب تربیت حیوانی است. حکومت ها را می گویم، ملت ها را نمی گویم.

گتاب ره نامه 20 در 10 فصل، به طور مفصل دیگاه های مقام معظم رهبری را درباره ی غرب مطرح می کند.

برشی از متن کتاب ره نامه 20 غرب شناسی

یکی از نکاتی که باید در مواجهه‌ی با دنیای غرب کاملاً به آن توجه داشت عامل و ابزار هنری است که در اختیار غربی ها است. این‌ها از هنر حداکثر استفاده را کرده‌اند برای ترویج این فرهنگ غلط و منحط و هویت سوز؛ بخصوص از هنرهای نمایشی بخصوص از سینما حداکثر استفاده را کرده‌اند. این‌ها به صورت پروژه‌ای یک ملت را تحت مطالعه قرار می‌دهند. نقاط ضعفش را پیدا می‌کنند. از روانشناس و جامعه‌شناس و مورخ و هنرمند و این‌ها استفاده می‌کنند، راه‌های تسلط بر این ملت را پیدا می‌کنند؛ بعد به فیلمساز به فلان بنگاه هنری در هالیوود سفارش می‌کنند که بسازد و می‌سازد.

خرید کتاب ره نامه 20 غرب شناسی

نسخه چاپی این کتاب را با تخفیف از فراکتاب تهیه کنید.

دانلود کتاب ره نامه 20 غرب شناسی

کتاب ره نامه 20 غرب شناسی را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب دانلود کرده و سپس آن را در کتابخوان مطالعه کنید.

مشخصات کتاب ره نامه 20 غرب شناسی را در جدول ذیل ملاحظه بفرمایید.

مشخصات
ناشر: انقلاب اسلامی
نویسنده: آیت الله سید علی خامنه ای 
تعداد صفحه: 167
موضوع: سیاسی، فرهنگی و اجتماعی،غرب شناسی از نگاه مقام معظم رهبری
قالب: الکترونیک و چاپی با تخفیف
صفحات کتاب :
167
شابک :
9786227491913

کتاب های مشابه غرب شناسی