کتاب خر pdf

راهی عملی برای شناخت خر درون و درمان وحشتناک ترین مرض روانی بشریت یعنی خریت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,900
نظر شما چیست؟
کتاب خر اثر محمود گل کارفرد، راهی عملی برای شناخت خر درون و درمان وحشتناک ترین مرض روانی بشریت یعنی خریت است.

خر می تواند یک صفت، یک رفتار یا یک هنجار باشد و با توجه به این مسئله که بسیاری از رفتارها و اعمال بشری نشأت گرفته از این صفت است، جای بحث بسیاری را برای ما باز می کند. امیدوارم بعد از مطالعه کتاب خر (Donkey)، خرهای وجودی فرد را بشناسید و آن ها را از طویلۀ امیال انسانیت بیرون نیاورید.

محمود گل کارفرد، نویسنده، بازیگر، مجری و دوبلور در عرصه تئاتر، بازی، دوبله و اجرا در تلویزیون فعالیت است. وی اختراعات ارزنده ای را به دنیای علم تقدیم نموده و مجموعه کتاب هایی با برند بدترین کتاب دنیا با عناوین نبرد برای کامیابی، وقتی با خودم آشنا شدم، زمین خالص، آگهی استخدام، پسران باکره و انفجار را به چاپ رسانده است.

در بخشی از کتاب خر می خوانیم:

چشمان خر به زیبایی معروف است؛ درشت، گیرا، نافذ با مژه های بلند. خر زیباست مثل بسیاری از حیوانات دیگر. اما هرچقدر هم که زیبا و قوی هیکل باشد و یال و دُم بلند داشته باشد، باز به او می گویند یک خر زیبا. چون هرچقدر هم که زیبا باشد باز باید بار بکشد؛ توان شکار، فکر و هیچ کار دیگری را ندارد؛ چون نمی فهمد و خر است. هستند کسانی که زیبارو و زیباهیکل هستند، مرد و زن، اما از این زیبایی چه بهره ای می برند؟ زیبایی صرف، بدون شعور، درک، فهم و عقل یعنی برابری با خر.
دیویی :
۱۵۵/۲
کتابشناسی ملی :
4808100
شابک :
978-964-236-858-7‬‬
سال نشر :
1396
صفحات کتاب :
94
کنگره :
BF۷۲۴/۳‭‬ ‭/خ۹‏‫‭گ۸۴ ۱۳۹۶

کتاب های مشابه خر