امتیاز
5 / 0.0
خرید آوا کتاب
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب صوتی شباهت جعبه ویولن با تابوت

داستان کتاب صوتی شباهت جعبه ی ویولون با تابوت اثر تنسی ویلیامز از نگاه مردی روایت می شود که تیزبینانه و دقیق به مرور رابطه با خواهر بزرگترش در دوران نوجوانی می پردازد. در واقع تنسی ویلیامز (Tennessee Williams) در کتاب صوتی شباهت جعبه ی ویولون با تابوت (The Resemblance Between a Violin Case and a Coffin) داستان دوره بلوغ و تاثیر آن در ادامه زندگی را دستمایه قرار داده است.

او عبور از دوران نوجوانی و بلوغ را توام با از دست رفتن خوشی های شوق برانگیز و ایجاد فاصله های بین خود و خواهرش می بیند که روز به روز عمیق تر می شود. بخصوص آنگاه که به توصیه مادر و مادربزرگشان قرار می شود خواهرش خود را برای قدم گذاشتن به دنیای بزرگ ترها و ازدواج آماده کند.

در اجرای کتاب شباهت جعبه ویولن با تابوت گوینده سعی کرده از طریق همزاد پنداری با راوی داستان، که از دوران نوجوانی و بلوغ خود سخن می گوید، شنونده را هر چه بیشتر با لحظات و وقایع داستان همراه سازد. تنسی ویلیامز نویسنده مشهور آمریکایی و یکی از تاثیرگذارترین نویسندگان معاصر در ادبیات آمریکا محسوب می شود. نمایشنامه گربه روی شیروانی داغ یکی از آثار این نویسنده در سال ۱۹۵۵ برنده جایزه پولیتزر شد.

شابک :
978-600-8009-98-6‬‬
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
25
کنگره :
PS3541‭‬ ‭/ی8‏‫‬‮‭ش2 1395
دیویی :
812/54
کتابشناسی ملی :
5012338

کتاب های مشابه شباهت جعبه ویولن با تابوت