امتیاز
5 / 5.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 49,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دیگه نمیخوام خجالتی باشم

 همان‌طور که از نام کتاب پیداست در مورد خجالتی بودن انسان‌ها است و برای افرادی که در موقعیت‌های مختلف دچار این ویژگی می‌شوند و نمی‌توانند خود واقعی‌شان باشند پیشنهادی عالی است.

و ازآنجایی‌که هر کسی در موقعیتی متفاوت از دیگری دچار خجولی‌گری می‌شود، خواندن کتاب دیگه نمیخوام خجالتی باشم می‌تواند برای همه افراد جذاب و کاربردی باشد.

کتاب دیگه نمیخوام خجالتی باشم متن بسیار ساده و روانی دارد، به طوری که هر کسی با هر سطحی از تحصیلات و سن و سال می‌تواند بخواند و بیشترین استفاده را ببرد.

در این کتاب مشکلاتی که حاصل از خجولی‌گری و نداشتن ارتباطات مؤثر هستند، به‌طور کامل بررسی و به‌طور موشکافانه توضیح داده شده است. نویسنده با صبر و حوصله، تمام علل و عوامل مختلف ناآرامی‌های ذهنی، حالات روحی و فیزیکی یک فرد خجول را بررسی کرده و بسیار ماهرانه با تمرین‌های مهارت‌محور در جهت رفع همیشگی معضل خجالتی بودن گام برداشته است. نویسنده با خاطرات و تجربیات شخصی و ارزنده‌ای که آن‌ها را عمیقاً لمس کرده به ‌طور شفاف تجربیات خود را در اختیار خواننده قرار داده به طوری که هر کدام از آن‌ها ممکن است برای شما بارها و بارها پیش ‌آمده باشد و احساس کنید این بخش از کتاب روایت زندگی شماست. به‌علاوه اینکه داستان مسیر تغییر نویسنده از انسان خجالتی به فردی که دیگر خجالتی نیست به جذابیت کتاب افزوده است؛ و ایشان تأکید دارند که اگر یک نفر بتواند یک کار را انجام دهد، قطعاً دیگران هم می‌توانند. پس هر کسی که بخواهد می‌تواند بر خجالتی بودن خود فائق آید.

این کتاب خواندنی از ۵ فصل تشکیل شده است؛ در فصل اول به تعریف خجولی‌گری پرداخته شده و گفته شده که به چه کسی انسان خجول می‌گویند. در فصل دوم ویژگی‌های آدم خجالتی را گفته و در فصل سوم به آسیب‌ها و حسرت‌های خجولی‌گری پرداخته است.

در فصل چهارم بررسی کرده است : اساساً چه می‌شود که ما خجولی‌گری می‌کنیم؟ و در فصل پنجم به راهکارهای عملی و فوق‌العاده رفع خجالتی بودن پرداخته ‌شده است و شما با به‌کارگیری حتی تعدادی از آن‌ها می‌توانید به خجالتی بودن خودتان خاتمه بدهید.

کتاب دیگه نمیخوام خجالتی باشم تمام چیزی هست که یک آدم خجول برای رفع خجالتی بودنش به آن احتیاج دارد. یعنی شما با خواندن و عمل کردن به نکات کتاب، می‌توانید به‌راحتی و برای همیشه به فردی اجتماعی تبدیل شوید. امیدوارم کتاب را تهیه کنید، آن را بخوانید، به نکاتش عمل کنید و از تغییرات ایجادشده لذت ببرید و به دیگران هم توصیه کنید.

صفحات کتاب :
222
کنگره :
BF۵۷۵
دیویی :
۱۵۲/۴‬
کتابشناسی ملی :
7542656
شابک :
9786222158637
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه دیگه نمی خوام خجالتی باشم