کتاب نامزد گلوله ها

سفری به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی

امتیاز
5 / 3.0
خرید چاپی
100,000
10%
ت 90,000
نظر شما چیست؟

کتاب نامزد گلوله ها، روایتی جذاب از زندگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به قلم مرتضی سرهنگی، توسط انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

معرفی کتاب نامزد گلوله ها

کتاب نامزد گلوله ها نوشته مرتضی سرهنگی نویسنده بزرگ حوزه ادبیات مقاومت است. در این اثر با قلم جناب سرهنگی همراه می‌شویم تا مروری کوتاه داشتیم بر زندگی سردار دلها از قنات ملک تا فرودگاه بغداد. نکته منحصر به فرد کتاب صفحه آرایی آن است که باعث شده اثر شبیه دفترچه یادداشتی تحقیقی به همراه تصاویری آرشیوی باشد. با مطالعه این اثر با عمده رشادت های سردار در طول دفاع مقدس و سال های بعد از آن آشنا خواهید شد.

سرهنگی در کنار اینکه تلاش کرده در سیر کلی و مفید به اهم فعالیت های سردار در حفظ امنیت منطقه و ایران اشاره کند اما از توجه به نکات و خاطرات ریز غافل نبوده و سعی کرده با ذکر برخی خاطرات روحیات اخلاقی و فردی حاج قاسم را نیز به مخاطب بشناساند. اگر به دنبال یک اثر جامع اما مختصر پیرامون زندگی این سردار دلاور هستید نامزد گلوله ها می تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد.

خلاصه کتاب نامزد گلوله ها

مقدمه کتاب نامزد گلوله ها: نوشتم نه به خاطر اینکه دورادور سلام و علیکی داشتیم و یکی دوبار هم به قاعده یک کف دست با هم نان و نمک خوردیم.
نوشتم نه به خاطر اینکه می دانستم بچه های لشکر 41 ثارالله را کم و بیش خودتان بزرگ کردید، بعد هم کتاب خاطرتشان را واو به واو خواندید و زیر سایه بلندتان لباس چاپ پوشیدند، تا خوش قوارگی بچه های لشکر را نشان دهید.
کتاب "نامزد گلوله ها" را درباره شما، برای جووان ها نوشتم، این دو کلمه را خودتان جایی گفته بودید، همان جایی که به شما گفتند بیایید و نامزد ریاست جمهوری بشوید، شما جواب داده بودید «من نامزد گلوله ها هستم».

متن کتاب نامزد گلوله ها

قاسم سلیمانی و نیروهایش در آن بیابان ها ماندند و توانستند راه های رفت و آمد آسان اشرار را ببندند، با این روش، عبور و مرور مرزی تا حدود زیادی به کنترل نیروهای ایرانی درآمد ابتکار دیگر فرمانده این بود که نیروهای مردمی را هم فعال کرد تا در آرامش و امنیت منطقه خود سهیم باشند. حالا مردم استان کرمان، سیستان و بلوچستان و جنوب خراسان طعم شیرین امنیت را می چشیدند.
وقتی آفتاب شرق ایران مان را روشن می کرد زمین های کشاورزی زیر نور آن برق می زد.

خوشه های طلایی گندم دست در دست نسیم موج برمی داشت. خانواده ها برای جمع آوری محصول دور هم بودند. دیگر نگران از دست دادن همسر و پسرانشان نبودند. نام قاسم سلیمانی از دهانشان نمی افتاد. او زندگی را به شرق ایران برگردانده بود.
تولد «زینب» هم در آخرین روزهای تابستان 1376 دوباره طعم شیرین شادی را به خانه کوچک فرمانده مان آورد. شاید این هدیه از دعاهای مردم محروم شرق ایران بود که آفتاب روی مزارع شان می افتاد.

خرید کتاب نامزد گلوله ها

نسخه چاپی این کتاب با تخفیف در فراکتاب موجود است. برای خرید آن می توانید به سایت و اپلیکیشن فراکتاب مراجعه و آن را خریداری کنید.

خرید کتاب نامزد گلوله ها مشخصات کتاب نامزد گلوله ها در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: خط مقدم
نویسنده: مرتضی سرهنگی
تعداد صفحه: 107
موضوع: سفری به زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی
قالب: چاپی با تخفیف ویژه

 

صفحات کتاب :
107
شابک :
9786227510379

کتاب های مشابه نامزد گلوله ها