نظر شما چیست؟

معرفی چهره‌های نامدار به کودکان و نوجوانان در آثار هنری و ادبی و نظام‌های آموزشی به ایجاد حس هویت و اعتماد به‌نفس ملی و آشنایی آنان با افتخارات ملی کشور خود کمک می‌کند و  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار این مجموعه درصدد است تا بخشی از زندگی این نامداران ایرانی را در قالبی داستانی و روایی در اختیار نسل‌های آینده قرار دهد. کتاب من محمد تقی بهجت هستم با عنوان فرعی کتاب العبد نوشته پرویز امینی و ناشر آن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می باشد.

معرفی من محمد تقی بهجت هستم

معرفی چهره‌های نامدار به کودکان و نوجوانان در آثار هنری و ادبی و نظام‌های آموزشی به ایجاد حس هویت و اعتماد به‌نفس ملی و آشنایی آنان با افتخارات ملی کشور خود کمک می‌کند و  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با انتشار این مجموعه درصدد است تا بخشی از زندگی این نامداران ایرانی را در قالبی داستانی و روایی در اختیار نسل‌های آینده قرار دهد.
صفحه‌هایی از این کتاب‌ها نیز به گاه‌شماری زندگی این چهره‌ها باز هم از زبان خود شخصیت و بخش دیگری نیز به نمایش بخشی از تصاویر و عکس‌های آن‌ها با عنوان «مرا ببین» اختصاص یافته‌است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بخش‌هایی از کودکی و زندگی این چهره‌های نامدار ۱۰۰ سال اخیر عرصه هنر، ادبیات و فرهنگ در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی، به قلم پرویز امینی روایت می‌شود، داستان‌هایی که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.
مصطفی چمران مرد روزهای سخت، علی‌شریعتی مردی از کویر، پروین اعتصامی بانوی شعر فارسی، جلال آل‌احمد خانه پدری، سهراب سپهری اتاق آبی، طاهره صفارزاده کودک قرن، عباس کیارستمی گندم‌زارهای من، علی حاتمی شاعر سینما، آیت‌الله محمدتقی بهجت العبد و علی‌اکبر صنعتی مردی از جنس مس و خاک ۱۰ چهره نامداری هستند که در اولین گروه از مجموعه کودکی نامداران به نوجوانان معرفی می‌شوند.

خلاصه کتاب من محمد تقی بهجت هستم

این سه جلد از مجموعه کتاب‌ کودکی نامداران که ویژه کودکان و نوجوانان برای آشنایی با نامداران مذهبی و ادبی و دفاع از کشور است تحت عنوان کتاب‌های زیر می‌باشد:
۱) العبد (من محمدتقی بهجت هستم)
کتاب «من محمدتقی بهجت هستم؛ العبد» خاطره‌های دوران کودکی آیت‌الله بهجت را از زبان خودش روایت می‌کند و به بیان خاطره‌های او از اولین سفرش به کربلا و دورانی که در آنجا مشغول تحصیل علوم دینی بوده می‌پردازد.

خرید کتاب من محمد تقی بهجت هستم

این کتاب را با تخفیف ویژه از فراکتاب تهیه کنید.

خرید کتاب من محمد تقی بهجت هستم

مشخصات کتاب من محمد تقی بهجت هستم در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
نویسنده: پرویز امینی
تعداد صفحه: 24
موضوع: روایت کودکانه کودکی آیت الله بهجت
قالب: چاپی با تخفیف ویژه
تصویرگر: محمدرضا دوست محمدی

 

کنگره :
‫‬‭‬‭‬‭PIR۸۳۳۴
دیویی :
‏‫‬‭‬‭[ج]8‮فا‬3/62‬
کتابشناسی ملی :
8976405
شابک :
9786000111342
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
24

کتاب های مشابه من محمد تقی بهجت هستم