امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 76,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آموزش کاربردی google earth

رشد فزاینده علوم بشری در حیطه‌های مختلف به کشف مجهولات عالم هستی کمک می‌کند. همراهی با این روند پرشتاب مستلزم آگاهی و تسلط بر علوم و فناوری‌های نوین و جدید است. یکی از حوزه‌های نیازمند و وابسته به استفاده از دستاوردهای علمی و تکنولوژیکی، کارشناسی دادگستری است. خوشبختانه در نظام قضایی کشورمان، این نیاز از سال‌ها قبل احساس و با تشکیل کانون کارشناسان رسمی دادگستری، قضات شریف علاوه بر علم حقوقی خود، از تخصص و تجربه کارشناس برای تشخیص و تمییز واقعیت کمک می‌گیرند.

یکی از حوزه‌های گسترده و دارای اهمیت، استفاده از عکس‌های هوایی و ماهواره‌ای برای بررسی و تفسیر وضعیت عرصه و اعیان در سنوات گذشته است. این مهم به کمک عکس‌های هوایی و تصاویر ماهواره‌ای و سامانه‌ها و پکیج‌های نرم‌افزاری موجود قابل انجام است. سامانه Google Earth تصاویر ماهواره‌ای ارزشمندی از نقاط مختلف کره زمین را به‌صورت رایگان در اختیار کاربران و علاقه‌مندان قرار می‌دهد. با نصب این سامانه، دسترسی به تصاویر ماهواره‌ای حدوداً دو دهه گذشته اغلب نقاط کره زمین امکان‌پذیر می‌شود. این قابلیت برای کارشناس دادگستری بسیار حائز اهمیت است و امکان بررسی و مقایسۀ وضعیت عرصه و اعیان با زمان حال فراهم می‌شود.

کتاب آموزش کاربردی Google Earth بر اساس اندوخته‌های آموزشی و به‌ویژه تجربه نزدیک به دو دهه کارشناسی در حیطه تفسیر و تدریس عکس‌های هوایی و ماهواره‌ای تنظیم و نگاشته شده است. به‌منظور کاربردی‌بودن این کتاب برای کارشناسان محترم دادگستری، تا حد امکان سعی شده مطالب به‌صورت کاربردی و با نگاه انجام کارشناسی پرونده‌های دادگستری ارائه گردد. از ارائه توضیحات و جزئیات غیرمرتبط با امور کارشناسی دادگستری اجتناب شده و با هدف جلب توجه بیشتر، نکات مهم‌تر در قالب «نکته» ارائه گردیده است.

دیویی :
۹۱۰/۲۸۵‬‬
کتابشناسی ملی :
9290389
شابک :
9786222922313
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
67
کنگره :
G۷۰/۲۱۲

کتاب های مشابه آموزش کاربردی google earth