امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 99,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزه بارداری

کتاب معجزه بارداری؛ نوشته لیزا اولسون و ترجمه سرکار خانم حمیرا خسروی، در نشر متخصصان منتشر شده است.

بخشی از متن کتاب معجزه بارداری

داستان من آن‌قدرها هم غیرعادی نیست. این واقعیت که شما درحال خواندن این کتاب هستید، یک چیز را به من می‌گوید: شما هم مانند من رنج کشیده‌اید و می‌دانید که آرزو و امیدداشتن برای یک نوزاد و تلاش ناامیدانه برای باردارشدن چگونه است، اما ماه به ماه متوجه می‌شوید که تمام تلاش‌های شما بیهوده بوده است.

رحم شما خالی است و نمی‌دانید چرا. دستان شما برای نگه‌داشتن نوزاد درد می‌کند و قلبتان فریاد می‌زند که کودکی شما را صدا کند. اگر به انتهای سن بارداری خود رسیده‌اید و فکر می‌کنید که «مامان» کلمه ای است که در اتاق‌های خانه شما فریاد می‌زند (یا فقط توسط کسانی که می‌ترسند آن را با صدای بلند بگویند، زمزمه می‌کنند، مبادا خطر ناراحت‌کردن شما را بیشتر کنند.) باور کنید وقتی می‌گویم، شما می‌توانید - شما خواهید توانست باردار شوید! و من از کجا این را می‌دانم؟ چون من آنجا بودم، هستم و زنده ماندم، من موفق شدم پس از غلبه بر شانس ناباروری، دو فرزند سالم، زیبا و باهوش به دنیا بیاورم.

از برخی جهات داستان من منحصربه‌فرد است و از برخی جهات یکی از هزاران داستان است. چیزی که داستان من را متفاوت می‌کند، نتیجه آن است. پس از سال‌ها انجام آنچه جامعه پزشکی پیشنهاد کرد، فکر می‌کنم - نه، می‌دانم - که رازهایی را برای کمک به زنانی مثل من و شما پیدا کرده‌ام تا معجزه بارداری و لذت زایمان را تجربه کنند، اما ابتدا، اجازه دهید کمی در مورد سفر خودم به سمت مادرشدن به شما بگویم ...

صفحات کتاب :
300
کنگره :
‫‬‭RC889
دیویی :
‫‬‭616/692‬
کتابشناسی ملی :
9231739
شابک :
978-622-292-999-2
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه معجزه بارداری