امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 5,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب زیارت نامه امام رضا (ع)گل نجمه

این اثر زیارتنامه کوچکی برای کودکان است. کودکان می توانند این زیارتنامه را در جای جای حرم امام غریبان بخوانند و از او بخواهند دست های کوچکشان را به خداوند بزرگ برساند. «امام مهربان»، «سلام»، «زائر بهشتی»، «اسم او رضا(ع)»، «خداحافظی»، «شهادت»، «او هم نشین ماست»، «با اجازه شما»، «اذن دخول»، «بال های قشنگ»، «صلوات خاصه»، «یک دنیا شوق»، «امین الله»، «آخرین زیارت»، «حرف های دلنشین» و «جایزه» عناوین این کتاب است. پشت جلد این کتاب آمده است: «من یک زیارتنامه هستم؛ زیارتنامه کوچکی که برای تو نوشته شده است. تو اینجا مهمان امام رضا(ع) شده ای ومی خواهی با خواندن من، از او بخواهی دست های کوچکت را به خدای بزرگ برساند و قلب مهربانت را از نور ایمان و دانایی پر کند. سلام دوست عزیز، من از دیدن تو چقدر خوشحالم! به حرم با صفای امام غریبان خوش آمدی!»

بخشی از متن کتاب زیارت نامه امام رضا (ع)گل نجمه

اینجا حرم هشتمین امام مهربانِ ماست. فرشته‌ها روز و شب، از آسمان به زمین می‌آیند و گنبد، گلدسته‌ها و صحن‌های این حرم را از بوی بهشت پُر می‌کنند. زائران هم یا مشغول خواندن قرآن و نماز می‌شوند، یا زیارت‌نامه و دعا می‌خوانند.

من یک زیارت‌نامه هستم؛ زیارت‌نامۀ کوچکی که برای تو نوشته شده است. تو اینجا مهمان امام‌رضا(ع) شده‌ای و می‌خواهی با خواندن من، از او بخواهی دست‌های کوچکت را به خدای بزرگ برساند و قلب مهربانت را از نور ایمان و دانایی پُر کند.

سلام دوستِ عزیز،

من از دیدن تو چقدر خوش‌حالم!

به حرم باصفایِ امام غریبان خوش آمدی!

صفحات کتاب :
24
کنگره :
‫‬‭‬‭BP47‫‬‭/م74ز9 1396
دیویی :
‫‬‭297/957
کتابشناسی ملی :
4651573
شابک :
978-964-02-2801-2
سال نشر :
1396

کتاب های مشابه زیارت نامه امام رضا (ع)گل نجمه