امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مدیریت افتخار آمیز

کتاب مدیریت افتخارآمیز نوشته مارلین کاروسلی از سری کتاب‌های ۵۰ دقیقه‌ای کاربردی است که نفیسه معتکف آن را ترجمه کرده است. 

در کتاب مدیریت افتخارآمیز مجموعه‌ای از اصول و نکاتی که یک مدیر لایق باید بداند بیان شده‌ است. مدیریت و ارزش‌های اخلاقی، نوع رابطه با کارکنان، گسترش دیدگاه‌های کاری و ارتباطی، زبان مدیریت و انگیزه دادن به دیگران از جمله نکات مهم مدیریتی است که در کتاب مدیریت افتخارآمیز می‌خوانید.

گزیده کتاب مدیریت افتخارآمیز 

شما در یک روز عادی سر کار، احتمالاً گله و شکایاتی می‌شنوید. به آن‌ها گوش فرا دهید، چون هر کدام‌شان برای مدیر یک فرصت به حساب می‌آید. متفکران کوچک خود را درگیر غرولند و شکایت می‌کنند. متفکران بزرگ فراتر از منابع غرولندهای زودگذر حرکت می‌کنند و راهی برای پیشرفت موقعیت می‌یابند. فرض کنید همکارتان به شما گله می‌کند که کار کسل‌ کننده است. شما می‌توانید با او همدردی کنید و سپس با این ادعا که کار شما از کار او کسل‌ کننده‌تر است، با او همدل شوید.

 اما چنین اقدامی موجب تضعیف روحیه در اراده می‌شود. راه چاره این است که در مورد گله و غرولند اقدامی کنید. مثلاً می‌توانید یک برنامه‌ی رسمی و کوتاه آموزشی که مقداری از جنبه‌های کاری خودتان را به دیگری یاد دهد، ترتیب دهید. حالا دو نفری که قبلاً احساس ملالت می‌کردند، کمتر ملالت دارند و دو برنده به حساب می‌آیند. اما برنده‌ی سوم، البته سازمان است. اگر فردی به دلیل بیماری یا در اثر کثرت کار نتواند در روزی به خصوص کار کند، فردی دیگر دقیقاً می‌داند چگونه کار او را انجام دهد.

کنگره :
PIR8056‭ /‮الف‬55‏‫‭ن2 1392
دیویی :
8‮فا‬3/62
کتابشناسی ملی :
2809493
شابک :
978-964-236-462-6‬‬
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
462

کتاب های مشابه مدیریت افتخار آمیز