امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 99,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قواعدجدید بازار و بازاریابی سبز

 بازاریابی سبز به مفهوم ارائه کلاوخدماتی است که به طور ثابت، برای وضعیت محیط زیست سودمند بوده و بهره‌گیری از آنها از دیدگاه محیط زیستی بهتر است. کتاب قواعد جدید بازاریابی سبز: راهبردها و ابزار هم راستایی و برندسازی کسب‌وکار با زیست محیط اجتماعی و سازمانی، با هدف آشنایی مخاطب با مقوله ی بازاریابی محیط زیستی و کاربردهای آن برای علاقمندان و مدیران مباحث بازاریابی سبز تدوین شده‌ است.در کتاب حاضر سعی شده است با نگاهی نوآورانه به حفظ پاکی و سلامت محیط زیست، و ارتقاء فرهنگ عمومی در مصرف محصولات پاک اشاره نماید و الگوهای جدید بازاریابی سبز را از ابتدا تا طراحی و تولید محصولات پاک و سازگارتر با محیط زیست تشریح نماید.

گزیده‌ای ازمتن کتاب قواعدجدید بازار و بازاریابی سبز

در قدیم دست اندرکاران بازار سبز معتقد بودند،که مردم نگران محیط زیست هستند. زیرا احساس می‌کنند که ممکن است زمین آسیب ببیند. ارتباطات آنان نیز به همان اندازه این را نشان می داد. اما امروز اهل کسب‌و‌کار به طور فزاینده‌ای متوجه شده‌اند که هراس مصرف کنندگان از این است که واقعا زمین در حال از دست دادن توان خود در حفظ حیات بشری است. آنها نگران افزایش آلودگی‌های زیست محیطی
و اثر آن بر سلامت و بهداشت کودکان و اطرافیان هستند.

حفظ زیست محیط در حال حاضر ارزش اساسی هر نسلی بشمار می‌رود که شروع آن از اواخر دهه 60 با نسل دوران انفجار زاد و ولد که تلاش فراوانی در سازگاری با محیط زیست داشتند، آغاز می شود.
اهمیت خریداران خانگی و رهبران جامعه نیز در فعالیت های زیست محیطی به همان میزان متولدین دوره انفجار زاد و ولد می باشد. 

بنابراین اگر مالکان کسب‌وکار راهبردهای مورد نیاز را در سازگاری با قوانین و قواعد جدید در بازاریابی سبز درک نمایند، و مسیری سود آور و با ریسک پایین را در برطرف ساختن نیازهای مصرف‌کنندگان به روشی واقعا سازگار با محیط زیست بیابند. علاوه بر رهبری بازار از زمین و محیط زیست نیز پاسداری خواهندکرد.

شابک :
9786222920562
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
280
کنگره :
HF5413
دیویی :
658/802
کتابشناسی ملی :
9353363

کتاب های مشابه قواعد جدید بازار و بازاریابی سبز