امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 25,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب نترسید انجام دهید

کتاب نترسید، انجام دهید نوشته ریچارد برانسون(-۱۹۵۰) ، کارآفرین آمریکایی و بنیادگذار شرکت هواپیمایی ویرجین، با ترجمه ای از مهدی قراچه داغی، توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است. 

بهترین درسی که در زندگی ام آموختم این بود که دست به کار شوم و کاری انجام دهم. اگر در شروع به انتها فکر کنید، اگر به همه مایل هایی که می خواهید طی کنید بیندیشید و اگر به همه خطراتی که ممکن است با آن ها روبه رو شوید نظر کنید، ممکن است هرگز قدم اول را بر ندارید. در زندگی اگر برای رسیدن به هر آنچه که می خواهید تلاش لازم را نکنید، هرگز به هدفتان نخواهید رسید.

قدم اول را بردارید و چالش های فراوان پیش روی خواهید داشت. ممکن است با موانعی روبه رو شوید، اما در نهایت موفق می شوید. اولین بار روز جهانی کتاب سال 2006 از من خواسته شد کتاب نترسید، انجام دهید را به رشته تحریر درآورم. هدف این بود که مطالبی دوست داشتنی و الهام بخش برای علاقه مندان کتاب بنویسم تا آن ها به خواندن کتاب های بیشتر تشویق شوند.

چاپ اول این کتاب کم حجم بیش از حد انتظار من فروش کرد و در اقصی نقاط جهان به فروش رفت. این کتاب مقام اول فروش را در کشور افریقای جنوبی به دست آورد و در استرالیا در شمار کتاب های برتر سال قرار گرفت. از استقبالی که از این کتاب شد در پوست نمی گنجیدم. خیلی ها برایم نامه نوشتند و یادآور شدند این کتاب به آن ها الهام بخشیده و تشویقشان کرده است. در ضمن به این نتیجه رسیدم فقط خوانندگان نوظهور، که در واقع کتاب برای آن ها نوشته شده، از خواندن آن لذت نبردند.

یک سال بعد از من خواستند ویراست دوم کتاب را به چاپ برسانم و مطالبی به آن اضافه کنم تا جمع بیشتری از آن بهره ببرند. در ویراست جدید تمام درس های اولیه من در زندگی همراه با مطالب جدیدی که به آینده نگاه داشت به چاپ رسید. در هر مرحله از نگارش کتاب بی آن که عمد و قصدی در کار باشد، درس هایی جدید آموختم. درس آموزی از زمانی شروع شد که جوان بودم. آموزش در مدرسه ادامه یافت و در تجارت پیگیری گردید. من هنوز در حال یادگیری هستم و هرگز این یادگیری متوقف نمی شود. این درس ها در تمام مدت زندگی به من کمک کرده اند و امیدوارم شما نیز با خواندن کتاب  نترسید، انجام دهید به مطالبی پی ببرید که به شما الهام دهند.

درباره ریچارد برانسون نویسنده کتاب نترسید انجام دهید

ریچارد برانسون (زاده ۱۸ ژوئیه ۱۹۵۰) کارآفرین و سرمایه‌گذار بریتانیایی است او رئیس و بنیان‌گذار گروه شرکت‌های ویرجین است که عنوان بیش از ۴۰۰ شرکت در سراسر دنیا را از آن خود کرده‌است. نخستین سرمایه‌گذاری برانسون در ۱۶ سالگی در یک مجله به نام دانش آموز بود. بر پایهٔ فهرست ثروتمندترین افراد جهان در مجلهٔ فوربز در سال ۲۰۱۲، برانسون چهارمین شهروند ثروتمند بریتانیایی بوده‌است. برآورد شده‌است که در سال ۲۰۱۲ ثروت او ۴٫۶ میلیارد دلار (آمریکا) بوده‌است.

صفحات کتاب :
166
کنگره :
‏‫HC252/5‭‬ ‭/ب4آ3‏‫‬‮‭ 1395
دیویی :
‏‫‬‮‭338/04092
کتابشناسی ملی :
4363982
شابک :
‏‫‬‮‭978-964-236-789-4
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه نترسید انجام دهید