کتاب معجزات قرن حاضر pdf

لحظاتی ناب و داستان هایی اعجاب انگیز از مردمان سراسر جهان که زندگی آن ها به واسطه ی آموزه های لوئیز هی تغییری شگرف کرده است

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب معجزات قرن حاضر

معجزات قرن حاضر، کتابی به راستی الهام بخش است که در آن بسیاری از مردم سراسر جهان از آموزه های لوئیز ال هی سپاس گزاری کرده اند، چرا که رهنمودهای او زندگی شان را به شکل مثبت دگرگون ساخته است. کتاب معجزات قرن حاضر (Modern Day Miracles) می تواند به شما، آرامش، انگیزه و شکیبایی لازم را بدهد تا به این شناخت دست یابید که حتی یک فرد به تنهایی می تواند بستری را برای التیام بخشیدن به تمامی دنیا فراهم کند.

در کتاب معجزات قرن حاضر، شاید با خواندن روایت زندگی افراد، تبسمی بر لب هایتان ظاهر شود یا اشکی از چشمانتان سرازیر گردد. مهم آن است که شما نیز می توانید علاوه بر خواندن داستان معجزاتی که در زندگی آن ها رخ داده است، از تمرین ها و عباراتی که در انتهای هر فصل ارایه شده کمک بگیرید و شاهد تحول در زندگی تان باشید، تحولی که شاید بتوان آن را معجزه خواند.

 کتاب معجزات قرن حاضر در هر فصل، موضوعی عمومی از جمله سلامتی، شغل، وابستگی به مواد زیان بار، روابط و ... را مطرح می کند که بی شک شما نیز در زندگی روزمره درگیر آن ها هستید. لوئیز هی (Louise L.Hay)، نویسندهٔ پرفروش ترین کتاب در سراسر جهان به نام شفای زندگی، مربی و سخنران است که بیش از 50 میلیون کتاب در جهان به فروش رسانده است. بیش از 25 سال است که او به مردم دنیا کمک می کند تا قدرت های بالقوهٔ خود را در درمان و پیشرفت زندگی بشناسند و اجرا کنند. او در برنامه های تلویزیونی و رادیویی به عنوان چهره ای محبوب شرکت کرده است.

دیویی :
‏‫‬‮‭158/0922
کتابشناسی ملی :
3985223
شابک :
978-964-236-694-1
سال نشر :
1395
صفحات کتاب :
336
کنگره :
BJ1595‏‫‭/ھ9م6 1395

کتاب های مشابه معجزات قرن حاضر