امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هدیه‌ی بابا

کتاب هدیه‌ی بابا نوشتۀ سیدناصر هاشمی و تصویرگری زهرا هاشمی، در قالب کتاب‌های پروانه از سوی انتشارات به ‌نشر منتشر شده است. اثر حاضر روایتگر قصه‌هایی دربارۀ احادیث امام رضا (ع) در موضوعاتی از جمله خوش‌رویی، جایگاه امانت‌داری، سلامتی، کنترل زبان و دوری از غیبت، پاکیزگی، کنترل خشم و کینه، دوستی با طبیعت و سفر است که کودکان را با نکات آموزنده، احادیث و زندگی امام رضا (ع) آشنا می‌کند.

کتاب هدیه‌ی بابا داستان دختری به نام زهرا را روایت می‌کند که تبلت را به عنوان هدیۀ روز تولد از پدرش می‌گیرد. او همه‌جا تبلت را با خود می‌برد؛ حتی به مدرسه. اتفاقاتی در مدرسه رخ می‌دهد که زهرا مجبور می‌شود در ابتدا به پدرش دروغ بگوید. این کتاب که برای گروه سنی 6 تا ۱۰ سال نوشته شده، تلاش دارد به مخاطبان خود اهمیت راست‌گویی و دوری از دروغ گفتن را آموزش دهد و در همین رابطه داستانی زیبایی را با زبان ساده و جذاب برای مخاطبان کودک روایت می‌کند.

برشی از کتاب هدیه‌ی بابا

یک ماه پیش تولد من بود. خیلی خوش‌حال بودم. همه آمده بودند؛ دوستان صمیمی و فامیل‌های نزدیک. بابا می‌گفت بزرگ‌ترها را هم دعوت کنیم، ولی مامان قبول نکرد. گفت: «تولد زهراست، باید فقط بچه‌ها باشند.»

آن روز کلی برایم هدیه آورده بودند؛ عروسک، بازی فکری، کتاب، نقاشی، روسری و... ولی من هدیه‌ی بابا را بیشتر از همه دوست داشتم: تبلت.

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
24
دیویی :
‏‫‭‮دا‬۳۹۵‬‬
کتابشناسی ملی :
8548086
شابک :
978-964-02-3097-8‬

کتاب های مشابه هدیه ی بابا