امتیاز
5 / 3.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 111,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

هرساله دانش‌آموزان در جمع‌بندی نکات و مفاهیم حفظی فیزیک مشکلات متعددی را پیش روی خود تجربه می‌کنند و با توجه به اهمیت این موضوع که در آزمون‌های نهایی حدود ۶ تا ۷ نمره سؤالات حفظیاتی و مفهومی مطرح می‌شود و در آزمون‌های سراسری کنکور ۱ تا ۲ تست حفظیاتی داریم، لذا وظیفه دانستیم که جامع‌ترین و کامل‌ترین کتاب حفظیاتی فیزیک را تألیف کنیم.

این کتاب جایگزین کامل و مطمئن کتاب‌های درسی فیزیک دهم تا دوازدهم می‌باشد؛ چراکه در این کتاب تمامی مطالب مهم و سؤال‌خیز کتاب درسی با فونت درشت‌تر عیناً نوشته شده و تمامی نکات آموزشی پیرامون همان مطلب با فونت نازک‌تر مطرح شده است.این کتاب برای مطالعه در طی سال تحصیلی پیشنهاد می‌شود، ولی برای دانش‌آموزانی که زمان کمتری دارند، مهم‌ترین نکات این کتاب با نماد ☆ علامت‌گذاری شده است.

در این کتاب برای تمرین بیشتر هر آنچه تاکنون در کنکورهای سراسری مطرح شده، در انتهای هر فصل با پاسخ تشریحی گردآوری شده است.گاهی باید طوفانی در زندگیت به پا کنی تا هر آنچه کهنگی و سستی بدون منطق در زندگیت به وجود آورده‌ای، از ریشه بکنی و به‌جایش دانه‌های امید بکاری!

تغییر اولش سخته و در بین راه حسابی به هم می‌ریزی، ولی آخرش باشکوه و زیباست. زمانی که دلیل‌هات به اندازه کافی بزرگ باشند، از عهده هر کاری بر میای.

دانشمندان فیزیک برای توصیف و توضیح پدیده‌­های مورد بررسی اغلب از قانون، مدل و نظریه فیزیکی استفاده می­کنند.

فیزیک علمی تجربی، پایه و اساس تمام مهندسی­‌ها و فناوری‌هاست. لازم است این قوانین، مدل­‌ها و نظریه‌‏های فیزیکی توسط آزمایش مورد آزمون قرار گیرند.


صفحات کتاب :
216
کنگره :
‫‭QC۳۲
دیویی :
‏‫‭۵۳۰/۰۷۶‬‬
کتابشناسی ملی :
9349500
شابک :
9786222928360
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه مفاهیم حفظی فیزیک کنکور