امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 15,000
نظر شما چیست؟

کتاب آموزش وضو و نماز به قلم سکینه رجبی رزانی و ناشر آن مداد جادو می باشد. این کتاب در دسته بندی کودک و نوجوان قرار می گیرد.

معرفی کتاب آموزش وضو و نماز

نماز یکی از پایه‌های اساسی دین مبین اسلام می باشد که از طریق آن می‌توان موجبات آرامش قلب و روح و روان را با آن مهیا کرد. نماز سرود یکتاپرستی و توحید است که چون سپر محکمی روح ما را در برابر عوامل آلوده کننده‌ای که در زندگی روزمره با آن مواجه هستیم محافظت می‌کند.
نماز یک هشدار و یک زنگ بیداری در ساعات مختلف شبانه روز می باشد که به انسان تذکر می‌دهد و از او می‌خواهد که به شب و روزش معنا دهد و او را از بی‌خبری طی زمان و گذشت عمر آگاه می‌سازد و به او می‌فهماند که روزی گذشت و روزی دیگر آغاز شد.
نماز یکی از ۵ رکن اصلی دین اسلام است، که پایه و مبنای زندگی اسلامی را تشکیل میدهد و برگزار کردن آن ضروری شمرده می شود. این پنج رکن اصلی اصول دین یا پنج ستون اسلام نامیده می شوند.

خلاصه کتاب آموزش وضو و نماز

این کتاب درباره آموزش نماز و وضو به همراه شعر و رنگ‌آمیزی ویژه مقطع پیش دبستانی و دبستان می باشد.
در این کتاب، با زبان ساده و به کمک تصویرگری، مراحل مختلف گرفتن وضو و سپس خواندن نماز به کودک آموزش داده می‌شود.
در قسمتی از کتاب، نحوه‌ی گرفتن وضو با تصاویر متعدد آموزش داده می‌شود و روی نکاتی که باید به آن‌ها توجه شود، تأکید دارد. سپس شش مرحله‌ی وضو، از شستن صورت تا مسح پای چپ، با کلمات ساده شرح داده می‌شود.

برشی از متن کتاب آموزش وضو و نماز

بچه‌ی مومن و ناز             آمده وقت نماز 
 پاشو بگیر وضو تو           بشور تو دست و رو تو
 از پیشونی تا چونه         هیچ جایی خشک نمونه

کتاب آموزش نماز خواندن

صدها اثر درباره آموزش و شرح نماز خواندن برای کودکان و نوجوانان به تألیف رسیده است. در اینجا ما به معرفی چند اثر درباره آموزش نماز و وضو گرفتن می پردازیم.
کتاب اصول آموزش نماز به کودکان که توسط محسن ابراهیمی، داوود افتابسوار، رسول بینایی نوشته شده است.
همه ما (والدین و مربیان) نسبت به فرزندان و شاگردان مسئولیم و باید در تربیت آن ها کوشا باشیم.
کتاب داستان واره های احکام برای بچه ها چگونه نماز بخوانیم؟ از انتشارات قدیانی می باشد، نمونه ای دیگر از کتاب آموزش نماز می باشد.
کتاب باغ سبز نماز سرودۀ سید محمد مهاجرانی یک دوره آشنایی با نماز با استفاده از شعر و تصویر است. کتاب پیش رو به کودکان کمک می‌کند تا گام به گام مراحل آموزش نماز را بیاموزند و در این فرایند دچار هیچ‌گونه مشکلی نشوند و این فریضۀ الهی را به خوبی انجام دهند. تصویرگری‌های این کتاب توسط خانم طیبه توسلی انجام شده است که با خلق تصاویر شاد و آرامش‌بخش توانسته نویسنده را در تاثیرگذاری هرچه بیشتر و آموزش بهتر خوانندگان این کتاب که کودکان هستند، یاری دهد.

دانلود کتاب آموزش وضو و نماز

امکان دانلود کتاب آموزش وضو و نماز در اپلیکیشن فراکتاب فراهم است. می توانید پس از دانلود این کتاب را در کتابخوان فراکتاب مطالعه نمایید.

دانلود کتاب آموزش وضو و نماز

مشخصات آموزش وضو و نماز در جدول زیر آورده شده است:

مشخصات
ناشر: مداد جادو
نویسنده: سکینه رجبی رزانی
تعداد صفحه: 17
موضوع: کودک و نوجوان، آموزشی
قالب: pdf  
صفحات کتاب :
17
کتابشناسی ملی :
9248899
شابک :
978-622-93911-4-3
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه آموزش وضو و نماز