کتاب سه داستان کوتاه: سیب سرخ سوسن، قطار زرد مزدک،سوت آبی سهراب pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب سیب سرخ سوسن، قطار زرد مزدک،  سوت آبی سهراب

مجموعه «سه داستان کوتاه» شامل «سیب سرخ سوسن»، «قطار زرد مزدک» و «سوت آبی سهراب» نوشته فرهاد حسن زاده به تازگی با تصویرگری زهرا نبئی توسط انتشارات به نشر (آستان قدس رضوی) منتشر و روانه بازار نشر شده است.

این کتاب دارای سه داستان است که نویسنده با بهره‌گیری از چاشنی طنز سعی کرده نکات مهمی را به کودکان آموزش دهد. شاید وجه مشترک این داستان‌ها در نگاه اول اسم قصه‌هاست که هر کدام به رنگی اشاره دارند: سیب سرخ سوسن، قطار زرد مزدک، سوت آبی سهراب. در هر سه این داستان‌ها، نویسنده شخصیت‌های داستانی کودکانه را خلق می‌کند با الهام از تخیلات و ماجراهایی که ممکن است در واقعیت اتفاق بیفتند کودکان را در محیط خانه با حوادث درگیر می‌کند و در پی روایت ماجراهای جذاب و آموزنده، مهربانی کردن با حیوانات، اهمیت نظم و دقت در خانه و کارها و چگونگی رفتار هنگام مواجه با مردم غریبه را به کودکان آموزش می‌دهد.

گزیده کتاب سیب سرخ سوسن، قطار زرد مزدک،  سوت آبی سهراب

قطار با صدای تلق‌تلق مثل یک اسب وحشی می‌تاخت و هر چه سر راهش بود، نابود می‌کرد. عروسک‌ها که سوار قطار بودند، جیغ می‌زدند و کمک می‌خواستند. خرس خاکستری به صورتش چنگ می‌زد. پلنگ صورتی قرمز شده بود. همه داد می‌زدند و می‌گفتند: «نگه دار… نگه دار…

صفحات کتاب :
24
دیویی :
‭۸‮فا‬۳‬
کتابشناسی ملی :
9115040
شابک :
9789640201503
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه سه داستان کوتاه: سیب سرخ سوسن، قطار زرد مزدک،سوت آبی سهراب