امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 42,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پیامبر (بزرگسالی)

این مجموعه کتاب از مجموعه قصه‌های قرآنی و در قالب «کتاب‌های پروانه» و ویژۀ گروه سنی نوجوان به قلم نقی سلیمانی و تصویرگری رضا مکتبی، از سوی انتشارات به نشر منتشر شد. مجموعۀ «پیامبر» تلاشی است بر محور و خط قرآن برای کسانی که می‌خواهند راجع به راه و روش زندگی، شناخت حالات، شخصیت و حوادث زندگی حضرت محمد (ص) و هم‌چنین مفهوم آیات قرآنی مربوط به ایشان بیشتر بدانند.

این مجموعه، شامل کتاب‌هایی با موضوعات تولد، کودکی، نوجوانی، جوانی و بزرگسالی حضرت محمد (ص) است و تاکنون موفقیت‌ها و جوایز متعددی نظیر لوح زرین و دیپلم افتخار از کانون پرورش فکری کودکان در سال 1389، برندۀ جشنواره قصه‌های قرآنی در بخش رمان و هم‌چنین برندۀ بهترین کتاب به خاطر تحقیق جامع، پرداخت خوب و لطیف در جشنواره کتاب سال مجلۀ سلام بچه‌ها در سال 1389 کسب کرده است. شیوۀ نگارش کتاب «پیامبر» که یکی از مجموعه‌ قصه‌های قرآنی محسوب می‌شود، گاه رُمان، گاه قصه و در برخی موارد همراه با نقد و بررسی از منظر داستان است.

برشی از کتاب پیامبر (بزرگسالی)

مادر حالِ خاصی داشت. از اینکه پسرانش را از او دور می کردند، گریان بود؛ اما از اینکه می دید بچه‌ها، دیگر گرسنگی نمی کشند، خندان بود. نگاهی به آسمان انداخت. در دلش خبرها بود. حالا شب آرام‌آرام بر مکه فرود می‌آمد و علی که از روی دوش محمد به آسمان نزدیک تر شده بود، به ستاره‌ها دقیق‌تر نگاه کرد.

محمد گفت: « هر روز به دیدن مادر می‌رویم.»

علی خندید و گفت: « پس شما دو تا مادر دارید.»

محمد مکثی کرد و بعد لبخند زد: «بله، قلب من کمی بزرگ‌تر است.»

سال نشر :
1390
صفحات کتاب :
164
دیویی :
‭‮دا‬۲۹۷/۹۳
کتابشناسی ملی :
2548820
شابک :
978-964-02-1609-5‬‬‬

کتاب های مشابه پیامبر(بزرگسالی)