امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 8,000
نظر شما چیست؟
کتاب فروش موفق از مجموعه کتابخانه موفقیت برایان تریسی، با ارائه ی تکنیک های کاربردی برای قرارگرفتن در رده فروشندگان برتر، به شما آموزش می دهد که چگونه عملکرد خود را بهبود بخشید.

چرا بعضی فروشندگان سریع تر و ساده تر پول به دست می آورند و بیشتر می فروشند؟ چرا موفقیت بیشتری کسب می کنند، سودهای مادی بیشتری مثل اتومبیل، خانه و لباس های زیبا به دست می آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، در حالی که اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟ در کتاب فروش موفق (Sales Success)، پاسخ را دریافت خواهید کرد.

در این کتاب مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی های خاص را می آموزید که می توانید برای بهبود فوق العاده عملکرد خود در فروش از آن ها استفاده کنید. برایان تریسی (Brian Tracy)، در این اثر به مطالب مفیدی پرداخته است، از جمله: سه کلید قانع کردن افراد، جذب حرفه ای مشتریان، پاسخ به اعتراضات مشتریان، روش های ارائه خدمات عالی به مشتریان، مدیریت موثر زمان و ده ها نکته کاربردی دیگر.

تحلیل های فراوانی درباره ی فروشندگان برتر انجام شده تا روش تفکر و رفتار آن ها مشخص شود. محققان به این نتیجه رسیده اند که فروشندگان برتر توانایی برقراری روابط دوستانه با مشتریان مختلف و متنوع را دارند. آن ها فوراً رابطه برقرار کرده و اعتماد فراوانی در فرایند فروش ایجاد می کنند. در حقیقت، عوامل شخصیتی تعیین کننده ی حداقل 80 درصد موفقیت در فروش هستند.

اثرگذاری بر دیگران بیش از هر عامل دیگری به خودانگاره و عزت نفس فرد بستگی دارد. ارتباط مستقیمی بین عزت نفس و موفقیت در فروش وجود دارد. فروشندگانی که خود را دوست دارند و به خود احترام می گذارند، مشتریان خود را نیز دوست دارند و به آن ها احترام می گذارند. به همین ترتیب مشتریان هم آن ها را دوست دارند، به آن ها احترام می گذارند و پیشنهاد شان را درباره محصولات و خدمات می پذیرند.

روانشناسان برای توضیح ارتباط بین عزت نفس و عملکرد شخصی از واژه «عزت نفس عملکرد محور» استفاده می کنند. نتیجه ساده است: هرچه بیشتر خودتان را دوست داشته باشید، بهتر کار می کنید. اگر بهتر کار کنید، خودتان را بیشتر دوست دارید. هر کدام غذای دیگری است. هرچه بهتر شوید، بهتر می شوید. هرچه موفق تر شوید، بیشتر احساس «برنده ها» را خواهید داشت. هرچه بیشتر از این احساس برد لذت ببرید، سخت تر کار می کنید، افراد بیشتری را ملاقات می کنید و نتایج بهتری در فروش کسب می کنید.

در این کتاب مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی های خاص را می آموزید که می توانید برای بهبود فوق العاده ی عملکردتان از آن ها استفاده کنید. این بهبود عملکرد باعث می شود که خودتان را بیشتر دوست داشته باشید و بیشتر به خود احترام بگذارید که در نهایت منجر به عملکرد بهتر خواهد شد. به این ترتیب، وارد مارپیچی صعودی از موفقیت و قدرت شخصی می شوید که شما را به اوج می رساند.

در بخشی از کتاب فروش موفق می خوانیم:

ارائه ی فروش، روشی منطقی و منظم برای رسیدن از کل به جزء است. قبل از شروع کار، به فرایندی وارد می شوید که به وضوح مشخص می کند این فرد مشتری احتمالی محصول شما است، سپس رابطه ای مثبت بر اساس دوستی و اعتماد با او ایجاد می کنید و با دقت نیازهای او را تحلیل می کنید تا بداند که چگونه می تواند از محصول یا خدمت شما بهره ببرد.

بی نظمی، قاتل فروش است. اگر هنوز مشتری مطمئن نیست که نیاز یا مشکلی دارد که با محصولتان قابل حل است و شما درباره محصول تان صحبت کنید، باعث از بین رفتن علاقه اش می شوید و با جملات «فعلاً علاقه ای به آن ندارم»، «آن را نزد من بگذارید تا نگاهی به آن بیندازم»، یا حتی بدتر از «اجازه دهید درباره اش فکر کنم» مواجه می شوید.

قبل از شروع ارائه فروش، اطمینان حاصل کنید که محیط برای ارائه شما و برای جلب توجه مشتری و گوش دادن او به حرف هایتان مناسب است. افراد در هر لحظه فقط می توانند بر یک موضوع تمرکز کنند. اگر حواس پرتی، مزاحمت یا هر گونه سروصدایی وجود داشته باشد، مشتری نمی تواند بر حرف های شما تمرکز کند و در نتیجه در انتهای ارائه نمی تواند خرید کند.
صفحات کتاب :
130
کنگره :
‏‫‭HF۵۴۳۸/۲۵‏‫الف ‏‫‬‭‬‭/ت۴ف۴ ۱۳۹۵
دیویی :
‏‫‬‭۶۵۸/۸۵
کتابشناسی ملی :
4214472
شابک :
‫‬‭978 -600 -8164 -22 -7
سال نشر :
1395

کتاب های مشابه فروش موفق