کتاب با کلاس شو 1 pdf

502 تکنیک بسیار کاربردی آداب معاشرت

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با کلاس شو1

تو دنیایی که ارتباطات حرف اول را می‌زنه ما باید قوانین ارتباطات را بلد باشیم. ما باید بلد باشیم که با انسان‌ها به شکل زیباتری ارتباط برقرار کنیم.  این کتاب به‌عنوان یک راهنما کنارتونه و اتفاق‌های بی‌نظیری را براتون رقم میزنه این کتاب به شما کمک می‌کنه که شیک‌تر زندگی کنید. 

از آنجاکه انسان یک موجود اجتماعی است و تنهایی را نمی‌پسندد. لزوم زیستن و مهمتر از آن درست زیستن در کنار سایر انسان‌ها دانستن آداب معاشرت می‌باشد. آداب معاشرت مهم است چون من تنها زندگی نمی‌کنم.

کتابی "باکلاس شو1" به آموزش نکات و اتیکت‌های  آداب معاشرت مدرن می‌پردازد.

گزیده کتاب با کلاس‌ شو1

اتیکت‌های مربوط به میز غذا

یکی از بهترین فرصت‌هایی که انسان‌ها می‌توانند در کنار یکدیگر زمان خوبی را سپری کنند و خاطرات زیبایی با هم داشته باشند، هنگام غذا خوردن است. از گذشته‌های دور در ایران‌زمین در دوران مدرسه آداب سفره را به دانش‌آموزان آموخته‌اند. با دانستن آداب سفره و رعایت آن در درجه اول به خود و سایرین احترام گذاشته‌اید، ضمن اینکه رعایت آداب و معاشرت مربوط به سفره نشانه شخصیت و فرهنگ بالای شماست. ازآنجاکه امروزه اکثر خانواده‌های ایرانی بر سر میز، غذا میل می‌کنند و میهمانی‌های تشریفاتی نیز بیش از گذشته برگزار می‌شود. تشریح کلیه نکات آداب عمومی و اختصاصی میز غذا و سرو آن را خالی از لطف نمی‌بینم. آداب مربوط به میز غذا شامل چیدمان میز، دسته‌بندی سرو غذا و آداب غذا خوردن است. شروع این مبحث را در ابتدای فصل با چیدمان میز غذا آغاز می‌کنیم.


صفحات کتاب :
216
کنگره :
BJ1853
دیویی :
395
کتابشناسی ملی :
8774023
شابک :
978-622-310-052-9
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه با کلاس شو 1