امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (TEXT)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 34,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هم خانه با خدا

کتاب هم خانه با خدا در حیات جاویدان نوشته ی نیل دونالد والش، برای تمام افرادی است که از ساز و کار زندگی اطلاعات چندانی ندارند و نمی دانند پس از مرگ چه اتفاقی خواهد افتاد و کسانی که در مورد تمام این مسائل مطلع هستند، اما تردید دارند که آیا درست می اندیشند و آنان که فقط ترسیده اند.

هم خانه با خدا در حیات جاویدان (Home with God) از پرفروش ترین های نیویورک تایمز، یک رونوشت کلمه به کلمه از گفت وگویی مقدس با خداوند در مورد هم خانه بودن با پروردگار است. آخرین بخش از یک گفت وگوی بی نظیر که نیل دونالد والش (Neale Donald Walsch)، آن را طی یازده سال در نه جلد و سه هزار صفحه به رشته ی تحریر درآورده است و تمام جوانب زندگی بشر را در بر می گیرد.

این اثر جنبه های بسیاری از تجربه های انسانی را با ژرفنای بیشتری نسبت به قبل بررسی نموده است و به طور خاص مبحث مرگ، مردن و حیات اخروی را مد نظر قرار می دهد. این گفت وگو دورترین مرزهای معنویت را می پیماید، یعنی نظام عالم وجودی در تمام طول زندگی؛ نگاهی اجمالی و نفس گیر به واقعیت نهایی می کند و آن را از طریق مثال شرح می دهد.

به زبان ساده و قابل فهم، دلیل و مقصود زنده بودن را آشکار می سازد و راه هایی را نشان می دهد که انسان ها بتوانند مسرت بخش ترین اوقات را به دست آورند. ماهیت سفری را توصیف می کند که تمام شما عازم آن هستید و پایان شگفت انگیز آن را به نمایش می گذارد، پایانی که به هیچ عنوان پایان محسوب نمی شود، بلکه یک میان پرده ی هیجان انگیز بین تجربه ای باشکوه و مداوم می باشد که توضیح مفصل آن تمام تصورات شما را تغییر خواهد داد.

گفت وگو دایره وار ادامه می یابد و شما را به محیط های حیرت انگیز جدیدی می برد که تاکنون توصیف و تصور نشده اند؛ سپس عقب می رود تا اطمینان حاصل کند برای اکتشافات تکان دهنده بعدی، زیربنایی مستحکم را پی ریزی کرده است. اگر تا آخر کتاب و در واقع تا آخر عمر صبر کنید، هدیه ای ارزنده دریافت خواهید کرد.

پیام این اثر یکی از امیدبخش ترین و پرمنفعت ترین پیام هایی محسوب می شود که بشریت تاکنون دریافت نموده است. خداوند این صفحات را روبه روی شما قرار داده است. دفعات بی شماری مثل همین دفعه در یک زمان مشخص و به شیوه ای خاص به آرامی شما را به سمت کلماتی سوق می دهد که در این کتاب پیدا کرده اید و چنین اتفاقی فقط نتیجه ی مداخله ی روح مقدس شماست که بدون کوچک ترین تقلایی این تجربه را فراهم می کند. اگر گوش به زنگ باشید، آن کلمات برایتان معنا و مفهومی متفاوت می یابند.

این اثر در اختیار شما قرار گرفته، زیرا کائنات دریافته است که به آرامی در جست وجوی پاسخ سؤال هایی بودید که تمام انسان ها به دنبال آن می باشند. واقعاً چه اتفاقی در این زندگی پیش می آید و هنگامی که پایان می یابد، چه اتفاقی رخ می دهد؟ آیا به عزیزانی که از دست داده اید ملحق می شوید؟ آیا خداوند به استقبال شما می ایستد؟ آن روز، همان روز داوری به حساب می آید؟ آیا در جهنم جاودان خواهید ماند؟ آیا از آن جا راه گریزی به بهشت هست؟ اصلاً می دانید پس از مرگ چه اتفاقی می افتد؟ اصلاً اتفاقی رخ خواهد داد؟

گزیده کتاب هم خانه با خدا در حیات جاویدان 

یک بار دیگر به کلی از آن چیزی که فکر می کردم قرار است کشف کنیم دور افتاده ایم، بحثی جالب می شود؛ اما به موضوع من که تجربه مرگ و زندگی است مربوط می شود؟ اینجا همه چیز در هم تنیده شده است. هیچ واقعیتی در مورد زندگی و آنچه مرگ می نامی از دیگری جدا نیست، همه به هم مربوط است. بسیار خب، به این سؤال پاسخ بده، اگر همه چیز یک باره اتفاق می افتد پس چرا ما اتفاقات را به گونه ای تجربه می کنیم که انگار به صورت مجزا و پشت سر هم هستند؟

در واقع تو تصمیم گیرنده هستی که چگونه به وقایع نگاه کنی و این یک راهنمای کاربردی بی نظیر در مسیر کنونی زندگی توست. تجربه های تو را چشم انداز هایی خلق می کنند که به آن ها نگاه می کنی. واضح تر بگویم، توسط حرکت تو در زمان و مکان خلق می شود. ممکن است دوباره توضیح دهی؟

بگذار یک خیال پردازی ساده کنیم تا شاید درکش برای تو آسان تر شود. خدایا، با تمام وجود تلاش می کنم تو را دنبال کنم؛ اما احتیاج به کمک دارم تا بتوانم مسئله را بفهمم. بسیار خب، بگذار اینگونه بگوییم که تو وارد یک اتاق شده ای، یک اتاق بزرگ و بیش از حد آراسته. شاید کتابخانه یا یک خانه بسیار مجهز.

خوب است. می توانم تصویرسازی کنم. وارد اتاق می شوی و همان ابتدا به بعضی چیزها دقت می کنی، شاید یک جفت مجسمه غول آسای عریان در گوشه اتاق وجود داشته باشد و به طور طبیعی نگاه تو را به خود جلب کند. جلو می روی تا آن را بررسی کنی. شاید چیزهای دیگری هم وجود داشته باشد که به همان اندازه چشمگیر باشند، مثلاً مجسمه خرس بزرگ و یک تلویزیون با صفحه نمایش پهن روی یک طرف دیوار که سر و صدای زیادی به راه انداخته است. بی درنگ حواس تو را به خود معطوف می کند ذهن تو به سرعت به آن سمت کشیده می شود.

صفحات کتاب :
342
کنگره :
‏‫‭BF1999‏‫‭ / و2ھ8 1397
دیویی :
‏‫‭202/3
کتابشناسی ملی :
‫978-964-236-933-1
شابک :
5131417
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه هم خانه با خدا