امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنرجویان هنرآموز

هنرجویان هنرآموز در واقع یادنامه 14 شهید هنرستان فنی دکتر ناصر اعظم تفت است که علاوه بر تلاش در سنگر مدرسه، در سنگر دفاع از دین و میهن نیز کوشیدند. این کتاب توسط کاظم دهقانیان نصرآبادی به نگارش درآمده و در انتشارات خط‌شکنان به چاپ رسیده است.

الگوپذیری، در واقع پیروی از یک مدل عینی و راهنمای عمل در گفتار و کردار انسان است، بدون شک، گرایش به الگوهای برجسته، افکار فرد را منظم کرده و به آن تمرکز می‌بخشد و موجب می‌شود که تا آدمی، برای همانندسازی با شخصیتی برتر از خود تلاش کند. از سوی دیگر الگوگرایی، عامل تعالی نسل جوان خواهد شد، لذا آشنایی با الگوهای برجسته و شایسته، جوانان را به تلاش بیشتر وادار می‌کند و به جایگاه الگوی مورد نظر سوق می‌دهد. گرداوری و انتشار آثار مکتوب درباه‌ی این افراد شایسته، دست کم این سود را خواهد داشت که ضمن ماندگار شدن نام و یاد آنان، نسبت به معرفی الگوهای مناسب که یکی از مصادیق امر به معروف به شمار می‌آید، گامی مفید برداشته شود. امید است کتاب هنرجویان هنرآموز که با هدف شناسایی و شناساندن الگوهای موفق به چاپ رسیده است، مورد استفاده نسل جوان قرار گیرد.

گزیده کتاب هنرجویان هنرآموز

علیرضا که مداح اهلی بیت نیز بود، با وجود مشکلات فراوان تحصیل علم را تا سال دوم هنرستان ادامه داد. او در آذرماه 1366 به فراگیری فنون نظامی پرداخت و 1366/10/12 راهی مناطق عملیاتی شد. شهید استقامت که نقش تیربارچی را بر عهده داشت، عاقبت در جریان عملیات بیت‌المقدس چهار، روز دهم فروردین ماه 1367، در منطقه‌ی شاخ شمیران و بر اثر جراحت زیاد به شهادت رسید، اما پیکر پاکش پنج سال بعد در امامزاده ابراهیم علی‌آباد به آغوش خاک سپرده شد. یادش روشنگر راه اهل بینش باد.

صفحات کتاب :
112
کنگره :
‭DSR۱۶۲۵‬
دیویی :
‭۹۵۵/۰۷۴۳۰۹۲۲‬
کتابشناسی ملی :
9162392
شابک :
2 - 69 - 7897 - 622 - 978
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه هنرجویان هنرآموز