امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دنیایت را عوض کن

کتاب دنیایت را عوض کن یا چگونه هر کسی، در هر کجا می‌تواند تغییر ایجاد کند، اثری از جان سی. مکسول  و راب هوسکینز است،  این کتاب توسط ناهید آقاحسینی ترجمه و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است.

جان ماکسول در ابتدای کتاب می‌گوید: «شما نمی‌توانید تغییری ایجاد کنید یا دنیای خود را به شیوه‌ای مثبت تغییر دهید؛ مگر اینکه همه کارهایی را که انجام می‌دهید، بر اساس ارزش‌های خوب بسازید».

در زمانه‌ای که هر لحظه در چالش برای تغییر در جهان خود برای تبدیل آن به مکانی بهتر هستیم، نیاز به مدیریت خود و کارها و اتفاقات پیرامون خود داریم و برای اینکه در این مسیر حرکت کرده و رشد کنیم، نیاز به رهبرانی داریم که در مسیر این تغییر، ما را هدایت کنند و راه‌ها و روش‌ها را به ما نشان دهند. با این کتاب جنبش شما جان می‌گیرد؛ وقتی شما به یک تحول می‌پیوندید و با ارزش‌های تحول آفرین مشترک و همراه می‌شود تا ابزارها را به شما ارائه دهد و بر اساس روش‌های محکمی که در آن برای تأثیرگذاری بر جهان بیان شده استفاده کنید، دنیای خود و جهان را برای دیگران در اطراف خود تغییر خواهید داد.

در ابتدا، شما می‌آموزید که چگونه یک کاتالیزور شوید و در پایان می‌بینید که چالش «دنیایت را عوض کن» را پذیرفته‌اید. شما می‌توانید در مورد امید، گوش دادن معتبر، ارزیابی افراد و موارد دیگر با یکدیگر صحبت کنید. از طریق داستان‌های به دست آمده از تأثیرات واقعی، نمونه‌های ملموسی از اینکه چگونه افراد عادی می‌توانند دنیای خود را تغییر دهند، در کتاب آمده است. در این کتاب در مورد هشت جریان نفوذ می‌خوانید: ( دولت، آموزش، تجارت، مذهب، رسانه‌ها، هنرها، ورزش‌ها و مراقبت‌های بهداشتی ) که از طریق آن مردم می‌توانند صرفا ً با کمک به دیگران در یادگیری و زیستن ارزش‌های خوب، تغییر ایجاد کنند. این کلید فرآیند تحول است: آنچه آن‌ها به عنوان میزگرد تحول از آن یاد می‌کنند. با داستان‌ها و تصاویر بیشماری که ارائه شده است، نیازی نیست نگران تغییر کل جهان باشید. اگر در دنیای خود اوضاع را بهتر کنید، واقعیت، لذت و رضایت ایجاد تغییر را تجربه خواهید کرد.

گزیده کتاب دنیایت را عوض کن

برای تغییر دنیای خود چه قدمی بر می‌دارید؟ از کجا می‌توانید به دیگران کمک کنید و تغییر ایجاد کنید؟ به یاد داشته باشید، شما لازم نیست نگران تغییر کل جهان باشید. اگر فقط بتوانید در دنیای خود اوضاع را بهتر کنید، واقعیت، لذت و رضایت از ایجاد تغییر را تجربه خواهید کرد. اگر می‌خواهید افرادی را ببینید که در زندگی خود از طریق قدرت ارزش‌ها عمل می‌کنند، ما دوست داریم مانند بکی در میزگردهای تحول پیشرو به ما بپیوندید؛ شاید شما یک جوان تازه شروع به کار باشید یا یک رهبر باتجربه‌ای که می‌خواهد نفوذ خود و دامنه کاری‌ای را که انجام می‌دهد افزایش دهد، روش ما به شما کمک می‌کند تا تغییری ایجاد کنید. آرزوی ما این نیست که شما را در قالب خود یا بکی یا دیگران قرار دهیم. در حقیقت، یکی از چیزهایی که بکی به ما گفت این بود: این ارزش‌ها به من اجازه می‌دهد تا بزرگترین نسخه خودم، در جهتی که از قبل به سمت آن حرکت می‌کردم، شوم. اگر احساسی از آنچه باید انجام دهید دارید، پس آن را انجام دهید. شما می‌توانید دنیای خود را تغییر دهید. به یاد داشته باشید، تحول برای هر کسی که مایل به یادگیری و زیستن ارزش‌های خوب، ارزش دادن به مردم و همکاری با آن‌ها برای ایجاد فرهنگ ارزش‌های مثبت باشد، امکان‌پذیر است. داستان شما می‌تواند به اندازه هر یک از مواردی که ما در این کتاب با شما به اشتراک گذاشته‌ایم، قدرتمند باشد. آنچه اکنون مهم است این است که شما کاری انجام دهید. همین امروز شروع کنید و بدانید که به کجا منجر می‌شود. حتی اگر کاملاً متفاوت از انتظار شما باشد، از سفر لذت خواهید برد و هرگز از انجام کار برای ایجاد تغییر، پشیمان نخواهید شد، زیرا این امر دنیای شما و شما را تغییر خواهد داد.

کتابشناسی ملی :
8311777
شابک :
978-622-7725-44-5
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
312
کنگره :
‏‫‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸

کتاب های مشابه دنیایت را عوض کن