نظر شما چیست؟

معرفی کتاب من پاداش هستم

 کتاب من پاداش هستم مجموعه داستان‌های کوتاه ایرانی به قلم نویسندگان جوانی مثل حسین برجیس، فاطمه مختاری‌فرد، سید مرتضی هاشمی‌گلپایگانی، نرگس جعفریان، عطیه ایروانی، طیبه غفوری، حجت مسجدجامعی، حکیمه تقی‌زاده و مونا ابراهیم‌نظری

کتاب من پاداش هستم توسط انتشارات گوی منتشر شده است.

گزیده کتاب من پاداش هستم

بزر گ شدن، مثل حرکت از یک مرحله به مرحله‌ی دیگر می‌ماند. رنج ندارد، درد دارد! ولی اگر دردش را تحمّل کنی، بعدش برایت عین پرواز کردن می‌شود! آزاد و رها..این حرفهای جلسه‌ای است که معلم مهارت‌های زندگی راجع به سنّ بلوغ گفته بود. احتمال می‌داد بعضی از ما، در همین سیزده سالگی هم بالغ شده باشیم. از شما چه پنهان، من هم این احتمال را در مورد خودم می‌دهم!

«مهدی! بازم جارو برقی رو گذاشتی وسط راه؟ »

ترکاندن جوش‌ها سخت است، ولی سخت‌ترین قسمت بلوغ این نیست.. اینکه پشت لبت سبز شده باشد ولی بابا و مامانت هنوز باورت نداشته باشند از همه‌اش سختتر است!

آخر کسی نیست به آنها بگوید تا شما به من مسئولیتی ندهید که نمیتوانم خودی نشان بدهم! صالح و کامبیز _همکلاسی‌هایم _ توی همین سیزده‌سالگی ماشین پدرشان را می‌رانند! درست است که صالح فقط حق دارد ماشین را از پارکینگ بیرون بیاورد ولی بالأخره بابایش این‌قدر آدم حسابش کرده که بگذارد بنشیند پشت فرمان! حالا کامبیز را نگو که چند بار توی محلّه هم دور دور کرده است!


صفحات کتاب :
86
کنگره :
PIR4229
دیویی :
8فا6208/3
کتابشناسی ملی :
9266930
شابک :
978-622-6635-94-3
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه من پاداش هستم