امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 29,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرزندپروری با خوش‌ فکری و لذت

کتاب «فرزندپروری با خوش‌فکری و لذت» نوشتهٔ سوزان گرونر و ترجمهٔ مجید عبدی است. انتشارات نیوند این کتاب را روانهٔ بازار کرده است. این اثر در مورد ۱۰۱ راهکار ساده سخن گفته است.

نویسنده کتاب «فرزندپروری با خوش‌فکری و لذت» قصد دارد به والدین، برخی مهارت‌های عملی و کاربردی را بیاموزد که به آنها در بهبود فرزندپروری‌شان کمک کند. نکاتی که به شما کمک می‌کند آرامش داشته باشید و لذت بیشتری در مسیر تربیت بزرگسالانی خودکفا و تاب‌آور احساس کنید. این کتاب به‌گونه‌ای طراحی شده که خواندن آن آسان باشد و مرجعی است که به شما کمک می‌کند به سبک فرزندپروری خود از چشم‌انداز دیگری نگاه کنید. اگر نکته‌ای پیدا کردید که مورد پسندتان بود، آن را امتحان کنید. از همه مهمتر، اگر کارهای متفاوت دیگری را انجام داده‌اید، خود را سرزنش نکنید. بدانید صرفِ این واقعیت که در حال خواندن این کتابید، شما را به والدین خوبی تبدیل نمی‌کند. این بدان معناست که شما باید تلاش کنید و به آن اهمیت دهید.
کتاب «فرزندپروری با خوش‌فکری و لذت»، نه‌تنها به حل مشکلات روزمره، در برخورد با مشکلات روزمره کودکان‌تان کمک می­‌کند، بلکه منبعی آرامش‌بخش از خرد فراهم می‌کند تا به شما کمک کند با اعتماد به نفس پدر یا مادر شوید. مشاوره هوشمندانه را در این کتاب در موارد زیر می‌توانید بیابید:

  • قوانین طلایی فرزندپروری
  •   زمان خانواده
  •  قوانین و احترام
  •  دیدگاه و قضاوت
  •  قدردانی و نگرش
  •  غذا و ناهارخوری
  •  عبارات ممنوعه
  •  مهارت‌های زندگی
  •  مدیریت خانواده

گزیده کتاب فرزندپروری با خوش‌ فکری و لذت

اگر می‌دانید که در نهایت کودک را به مرکز خرید خواهید برد، یا اجازه می‌دهید دخترتان شب را در منزل دوستش بماند یا پسرتان یک کلوچۀ اضافی بعد از شام داشته باشد، فقط مستقیماً یک «بله» خوشحال‌کننده بگویید. هنگامی‌که می‌خواهید به کودکان‌تان لطف بزرگی بکنید، ژست خوشایندی به خود بگیرید و با این کار به آنها خوشحالی و لذت پیشکش کنید. خیلی آسان است وقتی می‌خواهید پاسخ مثبتی به درخواست کودکانتان بدهید، خوشحالی خود را با گفتن «بله» یا «خوشحال می‌شوم» یا «بیا انجامش بدهیم»، به پاسخ‌تان اضافه کنید. اشتیاق شما باعث می‌شود که فرزندانتان احساس بهتری به پاسخ بلۀ شما داشته باشند و مهمتر اینکه شما احساس خوبی خواهید داشت.

صفحات کتاب :
167
کنگره :
‏‫‭HQ۷۶۹‬‬
دیویی :
‏‫‭۶۴۹/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
8929355
شابک :
978-622-6990-09-7
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه فرزندپروری با خوش فکری و لذت یکصد و یک راه ساده