نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهکارهای ارتقا عزت نفس 

عزت نفس بر تمام بخش های زندگی تاثیر می گذارد، از روابط شخصی تا موفقیت حرفه ای. اگر عزت نفس ندارید، در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. خبر خوب این است که می توانید عزت نفس خود را افزایش دهید، چطور؟
به سادگی با دنبال کردن چند مرحله که در این کتاب خواهید آموخت، به هدف مورد نظر خواهید رسید. بسیاری از مردم می ترسند که هرگز نتوانند احساسشان را نسبت خود تغییر دهند و به سادگی عدم عزت نفس خود را می پذیرند. با این حال، مجبور نیستید آن شخص باشید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد. من با آموزش اینکه عزت نفس دقیقاً چیست و چه چیزی باعث ایجاد عزت نفس می شود شروع خواهم کرد. در مرحله ی بعد، ما به یادگیری چگونگی پرورش عزت نفس و رسیدن به زندگی آرامش بخش خواهیم پرداخت. می توانید با مطالعه ی این کتاب، کنترل زندگی تان را در دست گیرید.امیدارم این کتاب پاسخ سوالات شما را داشته باشد و کمک کند بهترین خودتان باشید.

خلاصه کتاب راهکارهای ارتقا عزت نفس 

عزت نفس به معنای احساستان نسبت به خود است. وقتی فردی از کمبود عزت نفس رنج می برد، نسبت به اینکه چه کسی است، کجای زندگی خود قرار دارد و چه چیزی به دست آورده است احساس خوبی ندارد. این امر می تواند به طرق مختلف آشکار شود. می توانید با این سوال شروع کنید که چه قدر خودتان را دوست دارید؟ اگر صادقانه به این سوال پاسخ دهید، می توانید تشخیص دهید که آیا از عزت نفس پایین رنج می برید یا خیر. همانطور که گفتم، راه های زیادی وجود دارد که عزت نفس پایین می تواند تبعات خود را در زندگی یک فرد آشکار کند.

صفحات کتاب :
68
کنگره :
‏‫‭BF۶۹۷/۵‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
9134131
شابک :
9786225875647
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه راهکارهای ارتقا عزت نفس