امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 30,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آزارگری کلامی و عاطفی

آسیبی که توهین کلامی به مغز می‌زند به اندازه‌ی زدن یک سیلی به صورت است.از طریق اسکن‌های مغزی مشخص شد تاثیری که زخم زبان و آثار کلامی روی مغز افراد می‌گذارد به اندازه‌ی زدن سیلی به صورت است.آزار کلامی-عاطفی جز رفتارهای عادتی و مستمر محسوب می‌شود که باید در این افراد طرز فکر را تغییر داد. 

کتاب آزارگری کلامی و عاطفی به صورت اجمالی راهکارها و توصیه‌های بسیار کاربردی را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد که در مواجه با چنین افراد و شرایطی بتوانند به طور صحیح مورد استفاده قرار دهند و واکنش مناسب در پیش گیرند.

گزیده کتاب آزارگری کلامی و عاطفی

آزار و آزار کلامی و عاطفی

"تـو بی‌ارزشی!" "هرگز به چیزی نخواهی رسید!" "کـاش هرگز بـه دنیـا نمی‌آمدی!" کلماتی این چنین در دوران کودکی، می‌تواند قلب فرد را برای تمام عمر زخمی کند.
 آسیب بزرگتر در بزرگسالی رخ می‌دهد؛ وقتی که بازی "کنترل" شکل بگیرد، تهدیداتی مانند "اگر مرا ترک کنی، به کودکان آسیب می‌رسانم" یا "من کلیدها را برداشتم، نمی‌توانی جایی بروی" در بردارنده آزار کلامی و عاطفی هستند و به عنوان راهی برای حفظ کنترل در رابطه به کار می‌روند.
 ممکن است آزار بدون استفاده از کلمه نیز انجام شود- خواه با نگاه تحقیرآمیز، حرکات ناپسند یا روش‌های تهدیدکننده. این اقدامات درد بسیاری را به فرد تحمیل می‌کند و مانع از رشد عاطفی می‌شود. نباید به فرد ‌آزار کننده اجازه دهید باعث ایجاد احسـاس بی‌ارزشی در شما شود. مسیح می‌گوید خـدا نـه تنها هر گنجشکی را می‌شناسد، بلکه شما را نیز عمیقاً می‌شناسد و دارای ارزش بالایی می‌داند.

سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
90
کنگره :
BV4596
دیویی :
86/248
کتابشناسی ملی :
9057062
شابک :
9786225875418

کتاب های مشابه آزارگری کلامی و عاطفی